Mantolu Tepeli Çiftimden Albino Yavru :)

serkan223

Uzman Üyemiz
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
431
Konum
ankara
Adı
serkan
Soyadı
erkan
Arkadaşlar mantolu tepeli çiftimden birçok kez yavru aldım , şuanda da 3 adet yavrusu var ama 1 tanesi kıpkırmızı gözlere sahip bembayaz yavru :) yani albino. O kadar mutlu oldum ki görünce şok etti beni.. Daha önce albino tepeli vermediği için beni bu kuluçkada şaşırttı.


Tepelide Albino nasıl olur bekleyip göreceğiz :)


Maşallahlarınızı esirgemeyin lütfen :)








Bunlarda Anne ve Babası :)





 

Teoders

Üyemiz
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
51
Konum
Bursa
Adı
Yasin_
Soyadı
_Çıkrıkç_
MaşaAllah diyelim. Allah sağlık sıhat versin tüm kuşlara
 

Doruk Varol

Üyemiz
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
34
Konum
İstanbul
Adı
Doruk
Soyadı
Varol
Maşallah yalnız o yavru diğerlerinden farklı diye çok ellemeyin :) öbürleriyle aynı gibi düşünün fazla uğraşırsanız yıpranır yavru kendi haline bırakın bence heyecanınızı anlıyorum ama dediğim gibi kardeşleri ne yiyorsa oda aynısını yesin onlar ne kadar ele alınıyorsa buda o kadar alınsın..
 

karahanuzun

Uzman Üyemiz
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
2,050
Konum
İZMİT
Adı
Karahan
Soyadı
UZUN
MasaAllah....
Cekınıklık olayını acıklayan bır olay tuylerı kadar yavru alırsınız ınsAllah..
 

serkan223

Uzman Üyemiz
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
431
Konum
ankara
Adı
serkan
Soyadı
erkan
Beğenileriniz için hepinize çok teşekkür ederim.


2.yavrumuzda albino çıktı :)


Yakında yeni resimlerini paylaşacağım. Yavaş yavaş tepeleri belli oluyor artık.