MUHABBET KUŞLARIM İÇİN ÖRNEK DİYET PROGRAMI

kuzey

Uzman Üyemiz
Katılım
23 Tem 2012
Mesajlar
307
Adı
Kuzey
Soyadı
Kara
Pazartesi
*Mama
*Suyuna Elma sirkesi
*Normal yem

Salı
*Suyuna Diazyme
*Normal Yem

Çarşamba
*Suyuna Multivitamin
*Normal Yem

Perşembe
*Suyuna Diazyme
*Normal Yem

Cuma
*Mama
*Suyuna Multivitamin
*Normal Yem

Cumartesi
*Suyuna Elma sirkesi
*Normal Yem

Pazar
*Normal Su
*Normal Yem

Not: Su damacana suyu, normal yem ise Witte Molen'dir.
Not2: Haftada bir gün yeşillik veriyorum ama öneri olmaması için yazmadım.
 

levent33

Uzman Üyemiz
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
556
Konum
MERSİN
Adı
LEVENT
Soyadı
ULUCA
kuzey bey telefonum 0505 214 93 62 müsaitseniz sorum olacaktı siz çaldırın ben arayabilirim teşekkürler.....
 

sezgin

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
2,913
Konum
istanbul
Adı
Sezgin
Soyadı
Anıl
Fazla kimyasal takviyesi yapıyorsunuz uzun vadede zararlı olur. Her verdiğiniz ek takviye arasına en az 2 gün normal su verirseniz daha iyi olur
 

levent33

Uzman Üyemiz
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
556
Konum
MERSİN
Adı
LEVENT
Soyadı
ULUCA
SEZGİN BEY BU LİSTE İLE ALAKALI OLARAK TAM AÇILIM YAPABİLİRMİSİNİZ BEN DAZYME TAKILDIM DA
 

kuzey

Uzman Üyemiz
Katılım
23 Tem 2012
Mesajlar
307
Adı
Kuzey
Soyadı
Kara
Üstadların söyledikleri doğru. O araları iyi ayarlayacağım.
 

devran58

Uzman Üyemiz
Katılım
8 Kas 2011
Mesajlar
935
Konum
kocaeli
Adı
AYHAN
Soyadı
YILDIRIM
levent bey proğramda vitamin fazlalaığı var eğer yavrulu takımlarınıza her gün mama verin elma sirkesini 15 günde bir sularına sabah koyun akşama alın dizayme 256 haftada bir sularına vede mamalarına katabilirsiniz üreticilerin olmazsa olmaz bir ürünüdür yavrusu olmayan kuşlarınıza haftada bir sefer mama verin mamayıda havuç brokoli kabak marul salatalık elma vb.. meyvelerle harmanlayıp verin ayrıca elma sirkesini kuşların banyosuna veya fıs fısla üzerine sıkabilirsiniz parlak renklere sahip olurlar....
 

zafer_1981

Uzman Üyemiz
Katılım
18 Haz 2011
Mesajlar
361
Konum
istanbul/kartal/soğanlık
Adı
zafer
Soyadı
aktemur
merhaba;

-çok fazla vitamin takviyesi yapıyorsunuz,
-çok fazla sirke kabızlığa yol açar,
-haftanın enazından 2 günü sade su ile geçin derim,
-kuşlara fıs fısla ıslatmayı çokta doğru bulmuyorum banyoluk asılı olması daha iyi olur,
-haftanın 1 günü sarımsaklı su(belirli dozajta antibiyotik) verilmesi yararlı olur.tavsiye ederim,

saygılar
 

levent33

Uzman Üyemiz
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
556
Konum
MERSİN
Adı
LEVENT
Soyadı
ULUCA
AYHAN BEY TEŞEKKÜRLER VE DİĞER ARKADAŞLARIMA DA
ANLADIĞIM KADARIYLA DİZAYME HAFTA BİR OK..
 

karahanuzun

Uzman Üyemiz
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
2,050
Konum
İZMİT
Adı
Karahan
Soyadı
UZUN
USTADLAR  BANA  LAF BIRAKMAMIS  MASALLAH......MAMAYI  SAGLAM TAKVIYELİ YAPTIGINDA  PEK BİR KIMYASALA GEREK KALMAZ....VE  ASPURU  GUNLUK  AYRI  BİR YEMLIKTE  KOY  ŞİDDETLE TAVSIYE...