Ben muhabbet kuşumu alalı 2 seneyi geçti hiç kesmedim tırnaklarını. Tünekler tahta olduğu için ve gaga taşı böyle çakıllı bişey onlara sürterek bir şekilde tırnaklarına bakım yapıyodur diye düşünüyorum.
Işık arkadan tırnağına geldiğinde, içinde kırmızı/ gri damarı görürsünüz, ona yaklaşmadan kesmek gerekiyor. Çok ucundan alınırsa yeterli diye düşünüyorum,diğer türlü yeni bakanlar için özellikle riskli