m. kandemir
Yeni Üyemiz
ARKADAŞLAR MUHABBET KUŞLARIMI AYIRACAĞIM. DİŞİYİ FARKLI KAFESE ALDIM, ŞİMDİ KUŞLAR BİRBİRLERİNİ GÖRMELİMİ GÖRMEMELİ Mİ, FARKLI ODAYA MI ALAYIM DİŞİ KUŞU, AYNI ODADA KALSINLAR MI?
Ayrı ayrı odalarda kafanı iyice şişiriler. Ayrıca kızıştırmak için ayırmak pek de faydalı değildir (şahsi fikrim).M.Talha KANDEMİR' Alıntı:kuşlar kızgınlık döneminde ama birbirleriyle pek ilgilenmiyolar. o yüzden ayırdım, dinlendirmek için değil

