Muhabbet kuşum 8 yaşında. 1 hafta önce tek gözünde şişme meydana geldi halsizlik ve ishali vardı. Ornitosis olabilme ihtimali yüksek olduğu için doksisiklin etken maddeli bir ilaç temin ettim. Ağızdan bir damla veriliyor. Bugün ilk kez ilacı vermeyi denedim ağzına 1 damla damladı ya da damlamadı ardından kusmaya başladı ve 1 saattir aralıksız kusuyor. Burnuna bir şey kaçmış gibi hapşırıyor. Şuan nefes alırken hırıltı benzeri ses çıkarıyor ve uyuyor. İlaçtan dolayı böyle bir durum yaşayan var mı yardımcı olabilir misiniz? Ciğerlerine sıvı kaçmış olabilir mi böyle bi durumda ne yapmak gerekir?

