Abilerim.bir yildir yavru bekledigim muhabbet kuslari ikidir kuluckaya yatiyor.Ama yuvaya bakdigimda yumurtayi ya yemis oluyorlar ya da kirmis.Zannimca erkek kiriyor yumurtalari.Erkek surekli yuvaya giriyor.Disi bagirmaya basliyor.Icerde kosusdurmalar oruyor.Sonra bakdigimda erkegin agzinda disinin tuyu oluyor.Yumurta da kiriliyor.Simdiye kadar en cok 14gun kaldi yumurtalar.Digerleri yarim saet
Napmaliyim? Simdi yuvaya 3sm kalinliginda kagit pecete koydum.Ayrica disi yumurtayi kiriyor ve yenisini yumurtluyor.Napmaliyim???? confusedtw
Napmaliyim? Simdi yuvaya 3sm kalinliginda kagit pecete koydum.Ayrica disi yumurtayi kiriyor ve yenisini yumurtluyor.Napmaliyim???? confusedtw

