MUTLAKA OKUYUN CHRYSAMED-VET..denedim ölüm yok rahatlıkla kullanabilirsiniz

Deep83

Üyemiz
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
29
Konum
Bursa
Adı
Salih
Soyadı
PİRE
ali bey paylaşım için teşekkürler. Yazın kendini hissettirmeye başladığı bu günlerde işe yarıyacaktır.
 

nilcafe

Uzman Üyemiz
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
349
Konum
yozgat
Adı
Hasan
Soyadı
ÇELİK
Salih KARAVUŞ' Alıntı:
        arkadaşlar bence bıraz sabırlı olun alı arkadası tanımam ama yaptıgı cok dogru ılacı once kendısı test edıyor sonuca gore zaten ısım verır bakın bırde soyle dusunun ılacın adını verdı bu ılletle ugrasanlar tamm bulduk dedıler ve kusların uzerıne sıktılar kuslar öldü aynı donem de alı arkadasın kusları da öldü o zaman bunun sorumlusu kım olacak bu acıdan dusunerek bekleyelım lutfen bakın bırde alı arkadaş bıle kumesınde degıl sadece bır cıft kusta denıyor deneme asaması bıtsın lutfen

ayrıca kendısıne tesekkur ederım once rıske kendını attıgı ıcın
 

Aydın Bilgiç

Takipçi Üyemiz
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
109
Konum
BALIKESİR
Adı
Aydın
Soyadı
Bilgiç
Chrysamed - Vet i bende kullandım kümesimde bit olmamasına rağmen malum bit sezonu başlıyor kuşlarımda ölüm yada herhangi bir rahatsızlık yok bolça kafası gözü demeden sprey şekilinde sıktığım halde, bitleri öldürüyormu derseniz onu bilmiyorum kümesimde bit yoktu ama örümcek vardı bir köşede onun öldüğünü gördüm.
Balıkesirdeki üretici arkadaşlar almak isterlerse;
BALIKESİR de nalbantoğlu çarşısının hal girişi tarafındaki tarım ilaçları satan bayide var isterseniz 2.5 lt bidondan bölüp istediğiniz kadar veriyor 1lt sini 7.5tl ye aldım.
 

ALÜ ÜNAL

Uzman Üyemiz
Katılım
1 Şub 2012
Mesajlar
325
Konum
izmir
Adı
ali
Soyadı
ünal

Salih KARAVUŞ

Takipçi Üyemiz
Katılım
9 Ara 2011
Mesajlar
182
Konum
İSTANBUL
Adı
SALİH
Soyadı
KARAVUŞ
Ali ÜNAL' Alıntı:
günay kardeşim vallaha kuşlarda ölüm olmadan bitleri yok etsin ben litresine 7.5tl değil 75tl bile vermeye razıyım
ali beye katılıyorum ben 3 cıft kus ıcın 65 tl verıp ardap sprey aldım uzerıne 17 tl verıp vılmecın ılac aldım bunların yanında bedava ustelık kokusuz ve kuslara zararı yokmuş
 

kinzavas

Uzman Üyemiz
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
650
Konum
afyonkarahisar
Adı
fatih
Soyadı
ay
bende bu gün izmir merkezden 2.5 litre vet olandan sipariş verdim inşallah 05.06.2012 tarihinde elimde olacak
yuvalıklarda sıcaklardan dolayı sinekler oluşmaya başladı inşallah işe yarar.
 

ALÜ ÜNAL

Uzman Üyemiz
Katılım
1 Şub 2012
Mesajlar
325
Konum
izmir
Adı
ali
Soyadı
ünal
Gökay TATAR' Alıntı:
ali abi herhangi bir sorun oldu mu
3-4GÜNDÜR AYRI 8-10ÇİFTE DAHA UYGULADIM HİÇ BİRŞEY OLMADI HATTA YENİ YEME DÜŞMÜŞ YAVRULARIN BİRKAÇ TANESİNEDE UYGULADIM ONLARADA BİRŞEY OLMADI HAFTA SONU NASİPSE BÜTÜN HEPSİNE UYGULUYACAM...GÖNÜL RAHATLIĞIYLA KULLANABİLİRSİNİZ....... ;D
 

erdal41

Takipçi Üyemiz
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
180
Konum
İzmit/KOCAELİ
Adı
Erdal
Soyadı
ERSÖZ
arkadaşlar bende hafta sonu alıp denedim  ;D
gerçekten çok etkili tavsiye ederim
ve hiç  kokusu yok su gibi bir ilaç