NAKLİYE

ilker45

Üyemiz
Katılım
10 Eyl 2016
Mesajlar
28
Konum
AKHİSAR
Adı
İLKER
Soyadı
CANER AKHİSAR
Herkese hayırlı ve bol bereketli üretimler. Dışarıdan bir kuş aldığımda veya göndermek istediğimde muhabbet kusunu nasıl yola ve nakliye koşullarında zarar görmesi engellenir.? Kuş almak istediğimde uzak mesafelerle karşılasıyorum bu nakliye konusu beni tedirgin ediyor bu konuda aydınlatıcı fikirlerinizle yardımcı olabilirmisiniz.?
 

vahap

Uzman Üyemiz
Katılım
27 Haz 2016
Mesajlar
255
Konum
afyon
Adı
vahap varol
Soyadı
ülgen
kargo firmaları taşımak yasak olduğu için almıyorlar.otobüslerin bagajında da ortam ısısı uygunsa gelebilir.imkan varsa bir kamyon veya tır şoförünün yanında getirirdim ben olsaydım.hem arkadaşlık eder yalnızlıklarına.
 

Hilal

Takipçi Üyemiz
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
129
Adı
Hilal
Soyadı
Dün
Kargo ile olacak iş değil, şehir içi olması en mantıklısı. Otobüsler de olabilir ama tır da sigara ve cereyana maruz kalıp stres ile hastalanır diye düşüncem.
 

ilker45

Üyemiz
Katılım
10 Eyl 2016
Mesajlar
28
Konum
AKHİSAR
Adı
İLKER
Soyadı
CANER AKHİSAR
otobüsler daha mantıklı geliyor ama nasıl bir muhafaza ile yolculuk yapmalı bu kuşlar. ayakkabı kolisi gibi şeylerden çekiniyorum ezilme devrilme gibi vs.
 

mori

Üyemiz
Katılım
2 Kas 2016
Mesajlar
63
Konum
çorum
Adı
muzaffer
Soyadı
özeskici
Ben aralık başında Adana ceyhandan - Çoruma otobüsle getirtdim kuş bir sıkıntı olmadı. Özel taşıma kafesleri ile gönderim yapıyorlar kafeslerin yüksekligi 10 cm civarı. kuşlar sadece hareket edebiliyor ucamadıklarından zarar görmüyorlar özel hava ve yem yerleri var ben 23 kuş aldım akşam 08 de verdiler ben gece 03 de aldım kuşları rahat geldiler otobüsün bagajında
 

AhmedDemir

Takipçi Üyemiz
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
143
Adı
Ahmed
Soyadı
Demir
Özel tasima kafeslerinde tasinmasi gerek her firma almiyor muavinede bagli biraz kus sahibi arkadaslar gonderim yapiyor( yapmayanlarda var tabi) konusursunuz onuc saat kendi kuslarimi tasindigim icin goturdum tasima kafesinde masallah hic bir problem olmadi
 

ilker45

Üyemiz
Katılım
10 Eyl 2016
Mesajlar
28
Konum
AKHİSAR
Adı
İLKER
Soyadı
CANER AKHİSAR
Muzaffer bey bu taşıma kafesi nasıl bişey bi resmi varmı?
 

Esra DELÜHASAN

Takipçi Üyemiz
Katılım
23 Ara 2016
Mesajlar
128
Konum
Bursa
Adı
Esra
Soyadı
Delihasan
Ilkerbey petshoplarda satılıyor 10 tl falan. Küçük bir kafes genelde kuş sahipleri kullanır. Nakliye için uygun mu bilemedim. Nakliye için kullanılacaksa da bu kafesler  birinin gözetiminde taşınsa daha güzel olur. Karanlık, soğuk ve havasız bir yere koymasınlar.
 

Hilal

Takipçi Üyemiz
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
129
Adı
Hilal
Soyadı
Dün
Katılıyorum,bagaj da aç kapa sağlıklı olmaz
 

mori

Üyemiz
Katılım
2 Kas 2016
Mesajlar
63
Konum
çorum
Adı
muzaffer
Soyadı
özeskici
resmini çekip koyarım. Özel olarak tahtadan yapma kafesler bunlar, petshoplarda satılan tel kafeslerden değil. bu iş için özel muntazam yapılmış kafesler
 

M.Emin

Üyemiz
Katılım
22 Kas 2016
Mesajlar
43
Konum
Adana
Adı
Mehmet emin
Soyadı
Tüfekçi
Selamlar.
Petshoplarda satılan kafesler olmaz. Kuşlar tünekte ve sırf tel kafesin içerisinde göndrilmemeli. Özellikle kış aylarında uzak mesafelere.
Muzaffer hocama ben göndermiştim adana'dan kuşları.
Marangoz arkadaşınız tanıdığınız vs. var ise yarım metre güvercin teli alarak kolaylıkla tahtadan yaptırabilirsiniz. İstediğiniz şekilde ve modelde.
Hem kuşlar direk cereyan rüzgar sıkışma eğilme gibi şeylere karşı dirençli oluyor hemde gündüz gönderimlerde yem su stres bakımından yararlı oluyor.
Genelde onların büyüğünü ithal kuş işi yapanlar kullanıyor bende ordan görmüştüm istediğiniz boyutta yapabilirsiniz.
Biraz araştırma yaparak kolaylıkla bulabilirsiniz bahsettiğimi resmi marangoza göstermeniz yeterli 15 dakikada yapabiliyorlar.
 

kahramankoroglu

Üyemiz
Katılım
27 Ocak 2016
Mesajlar
54
Konum
istanbul
Adı
Kahraman
Soyadı
KÖROĞLU
10-12 saatlik otobüs yolculukları ile çok kuş gönderdim kış şartlarında ama şu ana kadar en ufak sorun çekmedim. Sert kartondan 2 kat kullanarak ortalama 30x20x15cm çapında kutu hazırlıyorum tabana çam talaşı ve dal darı atıyorum bolca kutuda kuşun yetişip yırtamayacağı yerlere hava delikleri açıyorum kuşla beraber gittiğinde stresinin giderilmesi için kendi tükettiği yem ve vitaminlerden ufak bir paket hazırlayıp kutu da gönderiyorum en azından 2 gün verdim vitamin ve verdim yem le idare ediyor hava değişimi ile beraber yem su değişiminden doğacak stresleri önlemiş oluyoruz. En önemlisi kusun alışkın olduğu uyku saatlerinde yolculuğa çıkartıyorum bi bakıma uyku saatlerini yolda geçirmiş oluyor, şu güne kadar sorun çekmedim bu günden sonra da çekeceğimi sanmıyorum allahın izni ile
 

ilker45

Üyemiz
Katılım
10 Eyl 2016
Mesajlar
28
Konum
AKHİSAR
Adı
İLKER
Soyadı
CANER AKHİSAR
M.Emin TÜFEKÇİ' Alıntı:
Selamlar.
Petshoplarda satılan kafesler olmaz. Kuşlar tünekte ve sırf tel kafesin içerisinde göndrilmemeli. Özellikle kış aylarında uzak mesafelere.
Muzaffer hocama ben göndermiştim adana'dan kuşları.
Marangoz arkadaşınız tanıdığınız vs. var ise yarım metre güvercin teli alarak kolaylıkla tahtadan yaptırabilirsiniz. İstediğiniz şekilde ve modelde.
Hem kuşlar direk cereyan rüzgar sıkışma eğilme gibi şeylere karşı dirençli oluyor hemde gündüz gönderimlerde yem su stres bakımından yararlı oluyor.
Genelde onların büyüğünü ithal kuş işi yapanlar kullanıyor bende ordan görmüştüm istediğiniz boyutta yapabilirsiniz.
Biraz araştırma yaparak kolaylıkla bulabilirsiniz bahsettiğimi resmi marangoza göstermeniz yeterli 15 dakikada yapabiliyorlar.
Kahraman KÖROĞLU' Alıntı:
10-12 saatlik otobüs yolculukları ile çok kuş gönderdim kış şartlarında ama şu ana kadar en ufak sorun çekmedim. Sert kartondan 2 kat kullanarak ortalama 30x20x15cm çapında kutu hazırlıyorum tabana çam talaşı ve dal darı atıyorum bolca kutuda kuşun yetişip yırtamayacağı yerlere hava delikleri açıyorum kuşla beraber gittiğinde stresinin giderilmesi için kendi tükettiği yem ve vitaminlerden ufak bir paket hazırlayıp kutu da gönderiyorum en azından 2 gün verdim vitamin ve verdim yem le idare ediyor hava değişimi ile beraber yem su değişiminden doğacak stresleri önlemiş oluyoruz. En önemlisi kusun alışkın olduğu uyku saatlerinde yolculuğa çıkartıyorum bi bakıma uyku saatlerini yolda geçirmiş oluyor, şu güne kadar sorun çekmedim bu günden sonra da çekeceğimi sanmıyorum allahın izni ile
          teşekkürler . peki susuzluğu nasıl gideriyosunuz. ben elma koyyuluyor diye duydum