Nihayet Yumurtalar Gelmeye Başladı (ama boş çıktı)

  • Konbuyu başlatan elaziz2316
  • Başlangıç tarihi

ERGÜNAHSAP

Uzman Üyemiz
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
6,097
Adı
Şahin
Soyadı
GÜNGÖR
Hayırlı olsun İsmail bey. Her şey gönlünüzce olur inşaallah
 

rabbani

Uzman Üyemiz
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
2,959
Konum
MALATYA
Adı
ÜNAL
Soyadı
YILMAZ
Hayırlı olsun...  inşaAllah yavrularda böle gelir
 
E

elaziz2316

Guest
    10.06.2011, 12.06.2011 ve 14.06.2011 tarihlerinde 3 yumurta yaptı ve şu an itibari ile halen 3 yumurta. İlk kuluçkası diyemi az yumurta yaptı, ya da halen yapma ihtimali varmıdır bilmiyorum. Hayırlısı olsun 3 olsun. Bakalım üçü de dolu çıkacak mı ?  :-[
 

Hakan_21

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Şub 2011
Mesajlar
822
Konum
Diyarbakır
Adı
Hakan
Soyadı
KAPLAN
Hayırlısı olsun İnşallah hepsi dolu çıkar ve sorunsuz büyütürler yavruları  :)
 
E

elaziz2316

Guest
    Yumurtalar 3'de kaldı ve 3'ü de boş çıktı. Çiftleşme de her sabah var (gün içerisinde takip edemiyorum). Dişi kuş geceleri yumurtaya yatmadı. Gündüzleri sürekli yuvada yatan kuş gece olunca yuvadan çıkıyordu :-[. Artık ilk kuluçkasıydı onun için mi böyle yaptı anlayamadım. Yuvayı 2 gün çıkardım. Sonra tekrar taktım. Tekrar sürekli yuvaya girmeye başladı. Bakalım bu sefer durum ne olacak? Işık tertibatında  da değişiklik yaptım. Belki onun için yuvadan çıkıyordur diye  :-[ . Bu seferde boş çıkarsa eşlerini değiştirmeyi düşünüyorum. Fikri ve tavsiyesi olan arkadaş varsa ve yanıt yazarsa memnun olurum.