Ocak 2011 feshane etkinlği için standımızı aldık

mumit

Takipçi Üyemiz
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
208
Konum
istanbul/başakşehir
yarın muhakkak geliyorum şimdiye kadar hep aksiliklerden dolayı gidemedim. yarın şanslıyım hiçbir işim yok gideceğim yarışmaya :)
 
E

elaziz2316

Guest
    Selahattin emeklerine sağlık. İnşallah herkes için hayırlı olur. Gelemezsek de gönlümüz sizlerle.
 

Münah Öoğlu

Uzman Üyemiz
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
572
Konum
İSKENDERUN/HATAY
Adı
Münah
Soyadı
Özoğlu
Selahattin GÜÇLÜ' Alıntı:
şehir dışındakilerin ve istanbula çok uzak olan illerin mazeretlerini kabul ederiz hatta hediyelerini bulundukları illere kargolaya biliriz buda bizim farkımız olsun ;)
Selahattin bey ayrıca kargo masrafı vermenize gönlüm razı değil.Yarışmada bulunan bir arkadaşımla yollıyabilirseniz memnun olurum.(Amma yüzsüzlük yaptım değilmi)
İzninizle Murat adında bir arkadaşımı size yönlendireceğim. ;D ;D
 

Ögür ATEŞ

Üyemiz
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
88
Konum
İstanbul
Adı
Özgür
Soyadı
ATEŞ
Bu sefer eski yerımızden bıraz daha ıyı yerdeydık ayrıca gecen sefer 3 masa kadarlık alanı tapulamısken bu feshanede 6 masalık bır alan tapuladık  :D :D
 

omeradam

Uzman Üyemiz
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
1,425
Konum
KONYA
Adı
ömer
Soyadı
adam
bak şimdi hediye neydi merak ettim ingilizmiydi jumbomuydu :)
 

varminator

Uzman Üyemiz
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
450
Konum
istanbul
Adı
Selçuk
Soyadı
YILMAZ
Bugun ailece feshanedeydik keşke güzel annecimde görebilseydi ne güzel olurdu :( içimiz buruktu bu anlamda...Sebahtin abi ve bütün üstadlara yakın ilgilerinden dolayı çok teşekkür ederiz. İnşallah nice güzel organizasyonlarda görüşmek dileğiyle.Hüseyin abiye ayrıca bir teşekkürü bir boç bilirim allah razı olsun...
 

mehmetatakan

Yeni Üyemiz
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
9
Konum
istanbul
Adı
Mehmet
Soyadı
Yenidoğan
stand çok güzeldi selahattin abi hediye için teşekkürler allah razı olsun inşallah seneye tekrar daha büyük standla orda oluruz ilgin için teşekkürler abi..
 

Münah Öoğlu

Uzman Üyemiz
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
572
Konum
İSKENDERUN/HATAY
Adı
Münah
Soyadı
Özoğlu
Selahattin bey siz ve arkadaşlar sağolasınız bizleri hiç fotosuz ve habersiz bırakmadınız.
Hepinize kucak dolusu sevgiler ve saygılar.

Selahattin bey göndermiş olduğunuz emanetleri aldım.Çok teşekkürler.Herbiri ayrı bir değerde benim için.Allah gönlünüze göre versin.
 

gökay tatar

Uzman Üyemiz
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
346
Konum
istanbul
Adı
gökay
Soyadı
TATAR
dün bende fesanedeydim herşey çok güzeldi selahattin  abime  burdanda teşekkür ederim çok iyi ağırladı hediyesi için de tekrardan teşekkür ederim...






saygılarımla