Fatih ZORLU' Alıntı:
böyle giderse klimalı odaya kuşları taşıyıp kendimde balkona taşınıcam..
canlı günahı çekilmez.
şuan benımde depo 28-30 arası olmaya başladı.çatı eternitlerini badana yapmama rağmen.
Fatih usta, geçen yaz sıcaklardan kuşlarım çok çekti ve sonunda ısı izolasyonu yaptırmak zorunda kaldım. Anlatmama gerek yok, sen de bilirsin bizim memleketin sıcağını. İlgini çekerse sana süper bir yöntem önerisinde bulunabilirim. Yazından anladığım kadarı ile çatında çıplak eternit var, bu durumda en iyi ısı izolasyonu spay poliuretan köpük. Hem ısı hem su yalıtımı yapıyor. Uygulama tekniği çok acaip, poliuretan köpük özel bir sprey makinası ile çatı içinden püskürtülüyor ve 2-3 cm lik bir kaplama tabakası oluşuyuor. Bu tabaka isteye bağlı daha kalın da olabiliyor...8-12 cm gibi. Bu tabaka oldukça iyi ısı izolasyonu sağlıyor, aynı zamanda da çatıda bulunan tüm gözenekleri kapatıp su izolasyonu da sağlıyor. Türkiyede birkaç yıldır kullanılıyor...özellikle tavuk çiftlikleri ve büyük baş hayvan üreticileri yaptırıyor. Onun dışında modern inşaat firmaları da artık çatı konstrüksyonlarında ısı izolasyonunda tek çözüm olarak kullanıyor.
Isı ile başın derde girerse aklında bulunsun...antalyada da uygulayan bir kaç firma var.
...birde video buldum, olayı tam olarak anlatıyor zaten
Astro Foam Insulation Spray Foam Open Cell