ODA SICAKLIGI 34 DERECE

sedat33

Üyemiz
Katılım
6 Mar 2012
Mesajlar
40
Konum
MERSİN merkez
Adı
SEDAT
Soyadı
TAÇGÜN
URETIMIM YERIMIN HERYERI BOYDAN BOYA SERAMIK OLMASINA RAGMEN KARSILIKLI 50: 50 HAVALANDIRMAM OLMASINA RAGMEN SICAKLIK GUNDUZ 34 DERECEYI BULUYOR GECE 25 LERDE SIZCE SORUN OLURMU GUNLUK SU SIKIYORUM PUDTKURTMELI OLARAK USTALAR HAVALANDIRMAM OLMASINA RAGMEN SICAKLIK DERECESI SORUNMU YOKSA
 

habiltanta

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
1,940
Konum
AFYONKARAHİSAR
Adı
Habil
Soyadı
TANTA
sICAK ÜLKE KUŞLARI OLDUĞU İÇİN DİREK KUŞLARA GÜNEŞ VURMUYORSA ÇOK FAZLA SIKINTI OLMAZ. AMA DİKKAT ETMEN GEREKEN EN ÖNEMLİ KONU TEMİZ HAVA GİRİŞİNİN YETERLİ OLUP OLMAMASI. VE SULARINIDA AMAN EKSİK ETME.
 

faruk_79

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Ocak 2012
Mesajlar
2,709
Konum
GAZİANTEP
Adı
FARUK
Soyadı
ŞANLI
yavrularınız cılız kalabılır fazla sıcaklıkdan dolayı neden havalandırmaları bıraz daha buyutmeyı dusunmuyorsun confusedtw
 

ERGÜNAHSAP

Uzman Üyemiz
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
6,097
Adı
Şahin
Soyadı
GÜNGÖR
Bu mevsimde bu sıcaklık yazın dahada sorun olacaktır. Muhabbet kuşlarının en sağlıklı üreme sıcaklıkları 18-24 sıcaklık aralıklarıdır
 

Behzat TİĞİZ

Powermaxmama.com
Yönetici
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
3,078
Konum
Batman
Web sitesi
www.powermaxmama.com
Adı
Behzat
Soyadı
Tiğiz
Yuvalıklarınızın havalandırma deliklerini büyütün ve kuşlara fıs fıs yardımıyla hergun serinletmek icin su sıkarsanız problem oluşturmayacaktır.. dezenfekte olayınada özen göstermeniz lazım mikrop sıcakta daha cok ürer..
 

mardin

Uzman Üyemiz
Katılım
31 Mar 2012
Mesajlar
328
Konum
KAYSERİ
Adı
HAKAN
Soyadı
YAKOMAZ
Şahin GÜNGÖR' Alıntı:
Bu mevsimde bu sıcaklık yazın dahada sorun olacaktır. Muhabbet kuşlarının en sağlıklı üreme sıcaklıkları 18-24 sıcaklık aralıklarıdır
normal sıcaklık 20 derece... şahin aibye katılıyorum.
 

ciancarlo

Uzman Üyemiz
Katılım
15 Eki 2010
Mesajlar
3,074
Konum
İSTANBUL / Pendik
Web sitesi
renkmuhabbetkusu.blogspot.com
Adı
Cihan
Soyadı
AYTAN
yuvalık deliklerini çoğaltın  nem oranını ayarladığınız sorun olmaz banyo çok sık vermelisiniz temiz hava sirkülasyonuna önem verin fan çalıştırın 34 derece çok bunu indirebilmeyi deneyin uygun sıcaklık 18-22 derecedir
 

FeyzullahCrazymotorist

Takipçi Üyemiz
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
191
Konum
ANTALYA
Adı
Feyzullah
Soyadı
Crazymotorist
ya bendede ayni dert ögleden snra 29 derece variyor 2 alanim  kücük  ama 2 pancere aciyom ama bazen 30 oluyor bazen 28 bir vantırotorle cözerim işi galiba
 

kemal akbulut

Uzman Üyemiz
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
2,034
Konum
Muğla Marmaris
Web sitesi
ww.muhabbetkusuureticileri.com
Adı
Kemal
Soyadı
Akbulut
KARDEŞ KUŞUN KULUÇKAYA YATMASINA GEREK YOK ŞAKA BİR TARAFA GEÇEN YIL ARKADAŞ KARAVANDA 38 DERECEYİ GÖRDÜ BENDE EN ÇOK 34 FAKAT İZALASYON YAPMAN LAZIM DAHA İLERİLERDE KUŞLARIN ÇOK YIPRANACAKTIR RESMEN KANATLARI DÜŞÜYOR AĞIZLARI AÇIK ÇOK ACIDIM AMA YAPACAK ÇOK ŞEY VAR AMA YAPILMAYINCA ZOR ZANAAT SLM
 

kotkafa

Site Moderatörü
Yönetici
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,485
Konum
Antalya
Adı
Günay
Soyadı
Dönmez
duvarlar komple fayans olduğunu yazmışsınız...galiba en büyük sorun bu. Mekan duvarları nefes alamaması sonucu içerideki ısıyı haps edecektir bu da esas sorunu yaratıyor. Tek çare mükemmel bir havalandırma olabilir. Mayıs ayına daha yeni girdik ve 30 dereceyi gördük...kimbilir temmuz ve ağustosta ne olur. Bence bir sonraki yatırımınızı havalandırmaya ayırın veya o mekandan taşının.
 

Yahya SAYIN

Uzman Üyemiz
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
1,958
Konum
Antalya
Adı
Yahya
Soyadı
SAYIN
Sedat TAÇGÜN' Alıntı:
URETIMIM YERIMIN HERYERI BOYDAN BOYA SERAMIK OLMASINA RAGMEN KARSILIKLI 50: 50 HAVALANDIRMAM OLMASINA RAGMEN SICAKLIK GUNDUZ 34 DERECEYI BULUYOR GECE 25 LERDE SIZCE SORUN OLURMU GUNLUK SU SIKIYORUM PUDTKURTMELI OLARAK USTALAR HAVALANDIRMAM OLMASINA RAGMEN SICAKLIK DERECESI SORUNMU YOKSA
BU ayda bu sıcaklık... confusedtw
 

FatihZorlu

Üyemiz
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
83
Konum
Antalya
Adı
Fatih A.
Soyadı
ZORLU
böyle giderse klimalı odaya kuşları taşıyıp kendimde balkona taşınıcam.. ;)

canlı günahı çekilmez.
şuan benımde depo 28-30 arası olmaya başladı.çatı eternitlerini badana yapmama rağmen.
 

blackdevil41

Uzman Üyemiz
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
2,495
Konum
Kocaeli
Adı
Hilmi
Soyadı
AKYILDIZ
Günay DÖNMEZ' Alıntı:
duvarlar komple fayans olduğunu yazmışsınız...galiba en büyük sorun bu. Mekan duvarları nefes alamaması sonucu içerideki ısıyı haps edecektir bu da esas sorunu yaratıyor. Tek çare mükemmel bir havalandırma olabilir. Mayıs ayına daha yeni girdik ve 30 dereceyi gördük...kimbilir temmuz ve ağustosta ne olur. Bence bir sonraki yatırımınızı havalandırmaya ayırın veya o mekandan taşının.
 

murat kabayel

Uzman Üyemiz
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
619
Konum
izmir
Adı
murat
Soyadı
kabayel
bence bu derecedeki sıcaklıklar cok fazla kuşlar işkence cekiyordur ordan taşınmanız lazım yoksa kuşlara yazık edersiniz.
 

kotkafa

Site Moderatörü
Yönetici
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,485
Konum
Antalya
Adı
Günay
Soyadı
Dönmez
Fatih ZORLU' Alıntı:
böyle giderse klimalı odaya kuşları taşıyıp kendimde balkona taşınıcam.. ;)

canlı günahı çekilmez.
şuan benımde depo 28-30 arası olmaya başladı.çatı eternitlerini badana yapmama rağmen.
Fatih usta, geçen yaz sıcaklardan kuşlarım çok çekti ve sonunda ısı izolasyonu yaptırmak zorunda kaldım. Anlatmama gerek yok, sen de bilirsin bizim memleketin sıcağını. İlgini çekerse sana süper bir yöntem önerisinde bulunabilirim. Yazından anladığım kadarı ile çatında çıplak eternit var, bu durumda en iyi ısı izolasyonu spay poliuretan köpük. Hem ısı hem su yalıtımı yapıyor. Uygulama tekniği çok acaip, poliuretan köpük özel bir sprey makinası ile çatı içinden püskürtülüyor ve 2-3 cm lik bir kaplama tabakası oluşuyuor. Bu tabaka isteye bağlı daha kalın da olabiliyor...8-12 cm gibi. Bu tabaka oldukça iyi ısı izolasyonu sağlıyor, aynı zamanda da çatıda bulunan tüm gözenekleri kapatıp su izolasyonu da sağlıyor. Türkiyede birkaç yıldır kullanılıyor...özellikle tavuk çiftlikleri ve büyük baş hayvan üreticileri yaptırıyor. Onun dışında modern inşaat firmaları da artık çatı konstrüksyonlarında ısı izolasyonunda tek çözüm olarak kullanıyor.

Isı ile başın derde girerse aklında bulunsun...antalyada da uygulayan bir kaç firma var.

...birde video buldum, olayı tam olarak anlatıyor zaten  :)

Astro Foam Insulation Spray Foam Open Cell
 

FatihZorlu

Üyemiz
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
83
Konum
Antalya
Adı
Fatih A.
Soyadı
ZORLU
güzelmiş günay abi.

benim eternitler cok eskidi zaten.baya bi çatlak kırık var.değiştirmeyi düşünüyorum
http://www.vegeinsaat.com.tr/UrunDetay-nova4-85-13.html
şundan yaptıracağım gibi duruyor.hem sıcak hem soğuğa karşı baya kullanışlı imiş bunlarda.
tabi yaptıracağım zaman bi fiyat hesaplatırım ikisinide.

bilgi verdiğin için teşekkür ederim.
 

aliozen

Uzman Üyemiz
Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
261
Konum
BURSA
Adı
Ali
Soyadı
Özen
Yaz için acil çözüm bulunmalı bencede, yazık olacak mubişlere