SALMA ÜRETİMHANEMDEN VİDEO (HABİL TNT)

ufuk_d

Yeni Üyemiz
Katılım
21 Ocak 2011
Mesajlar
11
Konum
izmir
Adı
ufuk
Soyadı
duran
maşallah hocam olayı bitirdin bütün kafescileri salmaya yönlendirecen valla bol yavrular.
 

devran58

Uzman Üyemiz
Katılım
8 Kas 2011
Mesajlar
935
Konum
kocaeli
Adı
AYHAN
Soyadı
YILDIRIM
bir arkadaşımda vardı erkekler öldürüyordu bir birini o onun yuvasına dalıyor o onun sağlıksız bana göre....... bye_happy
 

habiltanta

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
1,940
Konum
AFYONKARAHİSAR
Adı
Habil
Soyadı
TANTA
Ayhan YILDIRIM' Alıntı:
bir arkadaşımda vardı erkekler öldürüyordu bir birini o onun yuvasına dalıyor o onun sağlıksız bana göre....... bye_happy
demekki salmanın özelliklerini bilmiyor o arkadaş . bir senedir bir tane bile kuş kavaga ederek bir birini öldürmedi... sebeplerine bakması lazım...
 

spectacular_iey

Uzman Üyemiz
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
624
Konum
ANKARA
Adı
Ethem
Soyadı
YAMAN
maşallah hocam ben üretimin salma da olmasından yanayım kuşlar ucabiliyo ne güzel :) boxlarda kafeslerde küçücük yere skışıyorlar..