BİR FENERBAHÇELİ OLARAK GALATASARAYI TEBRİK EDİYORUM VE BÜTÜN OLAYLARA RAĞMEN ÇUBUKLUYU AYAKLARINA KRAMP GİRENE KADAR TERLETEN BÜTÜN FENERBAHÇELİ FUTBOLCULARI BİZLERE YAŞATTIKLARI GURUR İÇİN AYAKTA ALKIŞLIYORUM.
BİR FENERBAHÇELİ OLARAK GALATASARAYI TEBRİK EDİYORUM VE BÜTÜN OLAYLARA RAĞMEN ÇUBUKLUYU AYAKLARINA KRAMP GİRENE KADAR TERLETEN BÜTÜN FENERBAHÇELİ FUTBOLCULARI BİZLERE YAŞATTIKLARI GURUR İÇİN AYAKTA ALKIŞLIYORUM.