ŞEMSETTÜN SEVÜNÇ
Uzman Üyemiz
MaşaAllah hayırlı üretimler
...ÜSTADIM ASIL YARIŞMA VE ÜSTADLAR Bİ SONRAKİ YARISTA KENDİLERİNİ GÖSTERECEKLER O ZAMAN BİRAZ DA OLSA BU YARIŞ HIRS VE HIZ KAZANACAK..BEN BİR ÇOK ÜRETİCİMİZİ ZİYARET ETTİM VE MAALESEF BU YARISMAYA SOKACAKLARI KUŞLARI EŞE ATMIŞLARDI E HEPSİNİN BİNLERCE KEZ MAŞALLAHI VARDI....ASIL ŞENLİK Bİ DAHAKİ YARIŞMAYA.....SÜPER OLACAK SÜPER....EMİN OL ARTIK AVRUPA AYARINA YAKIN VE AYARINDA ( 3 5 İ GEÇMEZ ) KUŞLAR GÖRDÜM....Tuncay GÖÇTÜ' Alıntı:aynen karahanım artık degerli üstatlarımıza yetişme zamanımız geldi. onlar kadar olamasakda fesanede gördüklerimden sonra show a devam konusunda azda olsa hırslandım. 15 takım yeni kan daha aldım.
Karahan UZUN.' Alıntı:...ÜSTADIM ASIL YARIŞMA VE ÜSTADLAR Bİ SONRAKİ YARISTA KENDİLERİNİ GÖSTERECEKLER O ZAMAN BİRAZ DA OLSA BU YARIŞ HIRS VE HIZ KAZANACAK..BEN BİR ÇOK ÜRETİCİMİZİ ZİYARET ETTİM VE MAALESEF BU YARISMAYA SOKACAKLARI KUŞLARI EŞE ATMIŞLARDI E HEPSİNİN BİNLERCE KEZ MAŞALLAHI VARDI....ASIL ŞENLİK Bİ DAHAKİ YARIŞMAYA.....SÜPER OLACAK SÜPER....EMİN OL ARTIK AVRUPA AYARINA YAKIN VE AYARINDA ( 3 5 İ GEÇMEZ ) KUŞLAR GÖRDÜM....
aynen katılıyorum doğru bir tespit yapmışsınız.Yavuz DENİZ' Alıntı:Karahan bey çok umutlu bakıyorsunuz ama emin olun en fazla 20-30 tane daha fazla kuş gelir finale. Zaten kocaelide diye İstanbuldan katılım eskisi kadar bile olmaz. Anadoludaki üreticilerden de bir kaç kişi dışında gelen olmaz yani gelenek bozulmaz. Nedense hep kuşlar yarışma zamanı eşe atılıyor. Avrupada insanlar kuşlarını yarıştırmak için aylarca bekliyorlar bizde 6-7 aylık olunca şunun 2-3 ağız yavrusunu alıyım diyorlar kuşlar yavru bakmaktan olgunlaşamıyorlar. Üreticide kuşu gözünden düştüğü için yarışmaya getirmiyor. Türkiye'de olay bundan ibaret. Sakın aldanmayın her gün jumbo resmi paylaşanlara olaya profesyonel bakan üretici sayısı gerçekten çok az. Sonra çıkıp federasyon muhabbet kuşlarına üvey evlat muamelesi yapıyor diyorlar. Bütün sene hazırladığın kuşu o yarışmaya çıkarmayarak insanların gözünde biz üreticiler düşürüyoruz muhabbet kuşunu. Bu şekilde Türkiye'de dediğiniz noktalara geleceğini şuan için pek düşünmüyorum umarım yanılırım.
Saygılar

