Arkadaslar merhaba,
İki adet jumbo erkegimde çiftleşme sorunu var,dişileri eslesme pozisyonuna girdigi zaman erkekler birden kasinmaya basliyor veya ayayk atip disinin uzerine cikiyor,dogal olarak disilerde kizginlik yumurtasi yapiyor ve bos cikiyor,bakimlarini duzenli yapiyorum,ozellikle e vitamini takviyesinde bulundum yine olmadi,kuslarimi cok seviyorum,degistirmek istemiyorum,tuneklerin yerini degistirdim yine olmuyor,erkek kusun birinden daha once yavru aldim.
Cok can sıkıcı bır durum,en iyi kuslarimdan yavru alamiyorum,
Yorumlarinizi bekliyorum
İki adet jumbo erkegimde çiftleşme sorunu var,dişileri eslesme pozisyonuna girdigi zaman erkekler birden kasinmaya basliyor veya ayayk atip disinin uzerine cikiyor,dogal olarak disilerde kizginlik yumurtasi yapiyor ve bos cikiyor,bakimlarini duzenli yapiyorum,ozellikle e vitamini takviyesinde bulundum yine olmadi,kuslarimi cok seviyorum,degistirmek istemiyorum,tuneklerin yerini degistirdim yine olmuyor,erkek kusun birinden daha once yavru aldim.
Cok can sıkıcı bır durum,en iyi kuslarimdan yavru alamiyorum,
Yorumlarinizi bekliyorum

