Show jumbo çiftleşme sorunu hk

Decadia

Takipçi Üyemiz
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
214
Konum
MERSIN
Adı
KERİM
Soyadı
YAPAR
Arkadaslar merhaba,
İki adet jumbo erkegimde çiftleşme sorunu var,dişileri eslesme pozisyonuna girdigi zaman erkekler birden kasinmaya basliyor veya ayayk atip disinin uzerine cikiyor,dogal olarak disilerde kizginlik yumurtasi yapiyor ve bos cikiyor,bakimlarini duzenli yapiyorum,ozellikle e vitamini takviyesinde bulundum yine olmadi,kuslarimi cok seviyorum,degistirmek istemiyorum,tuneklerin yerini degistirdim yine olmuyor,erkek kusun birinden daha once yavru aldim.
Cok can sıkıcı bır durum,en iyi kuslarimdan yavru alamiyorum,
Yorumlarinizi bekliyorum
 

hasan us

Uzman Üyemiz
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
662
Konum
Isparta
Web sitesi
www.facebook.com
Adı
Hasan
Soyadı
USAL
İlginç bi durum gerçekten ama olsun oda bişeydir, Benimkilerde o kadarcık bile bi gelişme yok daha,  onada şükret kerim bey :)  İnşallah tez zamanda muradınıza erersiniz. Hayırlı üretimler .
 

Decadia

Takipçi Üyemiz
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
214
Konum
MERSIN
Adı
KERİM
Soyadı
YAPAR
2 yildir jumbo yavru almanin hayalini kuruyorum hasan bey:))
 

karahanuzun

Uzman Üyemiz
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
2,050
Konum
İZMİT
Adı
Karahan
Soyadı
UZUN
enterasan bır durum eş değişimi şart  gibi  görünüyor..yada  biraz daha  bekleyiniz..
 

alisener

Uzman Üyemiz
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
958
Konum
konya
Adı
ali
Soyadı
sener
kerim bey bencede değişim şart

diğer erkeğin sürekli boş yumurtatabilir ciftleşmeyle alakallı değil kustan kaynaklanır
bi erkek kusum vardı basar basar boşa basardı yumurta olusturamazdı
bierkekkuşum basar basar boşyumrtlatırdı
2 yıldır beklemissin değişim şart insdanın zoruna gider ama bende bu işe başladıgımda güleceksiniz ama 1.5 yıl bekledim 4-5bün tl yi çöpe atıp sıfırdan başladım şidi takır takır yavrular alıyorum..bi süngerde sen sec kerim hocam yoksa cok zor iş yumurtlatmaklada birmiyor yavru alıp 3 ayı atlatıncayta kadar daha cok sitrese giriyor insan
yumurtadan cıkamıyanımı ararsın yavrunun üstüne basanımı 1 ay besleyipte aç bırakıp öldürenimi daha sayardım ama hep yaşıyorum
 

Decadia

Takipçi Üyemiz
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
214
Konum
MERSIN
Adı
KERİM
Soyadı
YAPAR
Arkadaslar tesekkurler,erklerin resmini yukleyeyim de neden degistirmeye kıyamadıgimi anlarsiniz,benimde o kadar param gitti desem yalan olmaz.
 

levent33

Uzman Üyemiz
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
556
Konum
MERSİN
Adı
LEVENT
Soyadı
ULUCA
KERİM JUMBOLARINI BİLİYORUM. JUMBOLARI SATIN ALDIĞIN YERİ DE GAYET İYİ BİLİYORUM ANCAK ŞUNU SÖYLEMEK İSTİYORUM SENİN JUMBOLARIN İTHAL VE ALDIĞIN YERDE İTHAL KUŞ SATIYOR BU İTHAL KUŞLARIN % 90 I KISIR ÇIKMAKTA BUNU DAHA GEÇEN MERSİNDE 230 ÇİFTİ OLAN BİR ÜRETİCİ VE DAİM OLARAK GÖRÜŞTÜĞÜM VE CİDDİ MANADA ÜERTİM YAPAN ARKADAŞLARDAN DUYDUM AYNI SORUN BİR KAÇ ARKADAŞTA DA VAR ANLIYACAĞIN SENİN JUMBOLAR SÜS KUŞU DURUMUNDA.......... BİR ARA YÜZYÜZE GÖRÜŞTÜĞÜMÜZDE O İNSANLARLA TANIŞTIRIRIM
 

karahanuzun

Uzman Üyemiz
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
2,050
Konum
İZMİT
Adı
Karahan
Soyadı
UZUN
...hmmm  desenize  işin içinde  lanet  olası ithal sıkıntısı  var  bende  aynı  hataya düşmüştüm  yuzde elli  elli  yavru alma  sendromu :(
 

Sıddık

Uzman Üyemiz
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
3,277
Konum
Ankara
Adı
Sıddık
Soyadı
Yamaç
Karahan UZUN.' Alıntı:
...hmmm  desenize  işin içinde  lanet  olası ithal sıkıntısı  var  bende  aynı  hataya düşmüştüm  yuzde elli  elli  yavru alma  sendromu :(
+1
 

Decadia

Takipçi Üyemiz
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
214
Konum
MERSIN
Adı
KERİM
Soyadı
YAPAR
Ben kısırlık olayına katılmıyorum,yurtdışı bilezikli kuslardan yavru alan bircok ureticimiz var,konuyuda saptırmak istemiyorum
 

Decadia

Takipçi Üyemiz
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
214
Konum
MERSIN
Adı
KERİM
Soyadı
YAPAR
Erkegin birinden daha önce yavru aldıgımı vurgulamak istiyorum arkadaslar,biraz daha zamana bırakacam
 

keta

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
903
Konum
KONYA EREĞLİ
Adı
NURETTİN
Soyadı
KIR
ithal kuşu savunmuyorum ama 50 civarı kuş aldım sattım.sadece bir kuş kısır çıktı.onuda durumunu anlattığım bir arkadaş aldı.aldığım kuşların önce tüye girip çıkmalarını beklerim.tüyden sonra kuşun yapısına rengine göre eş ayarlamaya çalışırım.sonra sularına gün aşırı fertivit katar eşe atarım.ilk bir kaç tur boş yumurta oldu sonra şükür dolu yumurtalar geldi.epey yavru aldım.değişik erkeklerle denediğim boş yumurtlayan dişi kuşa suni tohumlama yaptım.onun yumurtasıda dolu çıktı.ayrıca show kuşlarında tüy yapısı spermlerin yerlerine ulaşmasına engel olabilir.bunu için alt tüylerden kesmek gerekir. ama en iyisi yavru alındığı kesin olan kuşları tercih etmeniz.
 

Decadia

Takipçi Üyemiz
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
214
Konum
MERSIN
Adı
KERİM
Soyadı
YAPAR
Teşekkürler Nurettin Bey, fakat ergegınm Ciftlesmeye calısıp sonunu getırememesı bır garıp
 

ertan kafalı

Üyemiz
Katılım
24 Eki 2012
Mesajlar
37
Konum
izmir
Adı
Ertan
Soyadı
KAFALI
KERİM BEY ARKADAŞLAR İYİ YORUMLAR YAPMIŞLAR AMA ..BENDE  SİZE KENDİ FİKRİMİ SÖYLEYİM.EŞ DEĞİŞİMİNDEN ÖNCE KUŞLARIN ALTLARINI TEMİZLEYİP DENEYİN.BURDA ALT TEMİZLEME OLAYI KIÇ KISMINDAKİ TÜYLERİ BELLİ ORANDA KÜÇÜK Bİ MAKASLA TEMİZLEMEK.SHOW KUŞLARI UZUN TÜYLÜ OLDUKLARINDAN DOLAYI ÇİFTLEŞME SIRASINDA YÜYLER KIÇLARINI KAPATTIĞI İÇİN YUMURTANIN DOLULUK ORANI RİSKE GİRİYOR.BİRDE BU ŞEKİLDE DENEYİN BAKTINIZKİ GENE OLMUYO O ZAMAN EŞ DEĞİŞTİRMEYİ DENEYİN..

BUNUNLA İLGİLİ Bİ FORM OLACAKTI RESİMLİ ANLATIM OLARAK FORM SAYFALARINDAN BULABİLİRSİNİZ..  BAŞARILAR...