VolkanSatır
Yeni Üyemiz
Öncelikle bu forumda emeği geçen bütün arkadaşlara , abilerime teşekkür ederim .
Yaklaşık 1 sene öncesine kadar evde hobi amaçlı üretim yapıyordum . Okul nedeniyle kuşları dayıma vermek zorunda kaldım .
Ama bu hayvan sevgisi bende tam anlamıyla hastalık derecesine ulaştı ve yeniden hobi amaçlı üretime başlıyıcam inşAllah ..Şuan önceki çiftimden olan ingiliz kırığı erkek ve kuşçudan aldığım dişiyle başladım . Bir yandanda üretim kafesi yapıyorum . Lafı fazla uzatmadan aklıma takılan bi soru sormak istiyorum ;
*Önceki çiftim dişi 8de 8 yavru veriyordu kursakları dolu olmasına rağmen bunlardan 3 ü hayatta kalıyordu . Bunun sebebi büyük yavrunun küçüğü ezmesi olabilirmi yada farklı bi neden ?
* Yavruların 3 ünden 2 si yuvalıktan atladıktan 4 gün sonra eve geldiğimde erkek kuşu kafes tabanında kafası yolunmuş gözü oyulmuş bi şekilde kan içinde gördüm .. Bunun sebebini kime sorsam cevap alamadım kimisi yavrulara kur yaptığından dolayı annenin tepkisi olduğunu söylüyo ama ben yinede FORUMDAKİ ÜSTADLARDAN CEVAPLARI BEKLİYORUM .
Şimdiden ilginiz için teşekkürler ...
Saygılar , Volkan Satır.
Yaklaşık 1 sene öncesine kadar evde hobi amaçlı üretim yapıyordum . Okul nedeniyle kuşları dayıma vermek zorunda kaldım .
Ama bu hayvan sevgisi bende tam anlamıyla hastalık derecesine ulaştı ve yeniden hobi amaçlı üretime başlıyıcam inşAllah ..Şuan önceki çiftimden olan ingiliz kırığı erkek ve kuşçudan aldığım dişiyle başladım . Bir yandanda üretim kafesi yapıyorum . Lafı fazla uzatmadan aklıma takılan bi soru sormak istiyorum ;
*Önceki çiftim dişi 8de 8 yavru veriyordu kursakları dolu olmasına rağmen bunlardan 3 ü hayatta kalıyordu . Bunun sebebi büyük yavrunun küçüğü ezmesi olabilirmi yada farklı bi neden ?
* Yavruların 3 ünden 2 si yuvalıktan atladıktan 4 gün sonra eve geldiğimde erkek kuşu kafes tabanında kafası yolunmuş gözü oyulmuş bi şekilde kan içinde gördüm .. Bunun sebebini kime sorsam cevap alamadım kimisi yavrulara kur yaptığından dolayı annenin tepkisi olduğunu söylüyo ama ben yinede FORUMDAKİ ÜSTADLARDAN CEVAPLARI BEKLİYORUM .
Şimdiden ilginiz için teşekkürler ...
Saygılar , Volkan Satır.

