Spor Toto Süper Lig'in 2011-2012 Şampiyonunu Tebrik ederiz.

emreediz

Takipçi Üyemiz
Katılım
6 Kas 2011
Mesajlar
224
Konum
bodrum
Adı
emre
Soyadı
ediz
BİR FENERBAHÇELİ OLARAK GALATASARAYI TEBRİK EDİYORUM VE BÜTÜN OLAYLARA RAĞMEN ÇUBUKLUYU AYAKLARINA KRAMP GİRENE KADAR TERLETEN BÜTÜN FENERBAHÇELİ FUTBOLCULARI BİZLERE YAŞATTIKLARI GURUR İÇİN AYAKTA ALKIŞLIYORUM.
 

ixirseviyo

Uzman Üyemiz
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
923
Konum
Bursa
Adı
Salih
Soyadı
ÖZDEMİR
Tebrik ederim Galatasaray taraftarlarını sıra bizde fenerin ÇUBUKLUSUNU AYAKLARINA KRAMP GİRENE KADAR TERLETECEK BÜTÜN FENERBAHÇELİ FUTBOLCULARINI tebik ettircez tekrar sizlere BURSASPOR olarak :)
 

emreediz

Takipçi Üyemiz
Katılım
6 Kas 2011
Mesajlar
224
Konum
bodrum
Adı
emre
Soyadı
ediz
Salih ÖZDEMİR' Alıntı:
Tebrik ederim Galatasaray taraftarlarını sıra bizde fenerin ÇUBUKLUSUNU AYAKLARINA KRAMP GİRENE KADAR TERLETECEK BÜTÜN FENERBAHÇELİ FUTBOLCULARINI tebik ettircez tekrar sizlere BURSASPOR olarak :)
NE KUPALAR İSTER NE ŞAMPİYONLUKLAR SARI LACİVERT BİZİ HAYATA BAĞLAR SENİNLEDİR HER NEFESTE ÖLENE KADAR KALPLERİNDE FENERBAHÇEYİ YAŞATANLAR.
EYVALLAH SALİH ABİ ŞUNUN ŞURASINDA ÇARŞAMBAYA NE KALDI :D