Tüm Mubişci Arkadaşlara...

kyler

Uzman Üyemiz
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
303
Web sitesi
www.hobihanem.com
Adı
M. Yalçın
Soyadı
Yılmaz
Selamlar, baktım ancak böyle bir konu bulamadım. Bazı bölümler sitedeki sorundan dolayı tam açılmadığı için eğerki varsa konuyu oraya taşırsanız sevinirim öncelikle.
Arkadaşlar birbirimize yardım için toplu yem, mama, ilaç vs almak için kendimizin hangi bölgede olup kaç kuşu ev besleyicisimi yada genel üretimhane sahibimi olduğunu ufaktan söylersek sanırım toplu organizasyonlarda daha iyi ürünleri daha uyguna alırız hemde fazlaca elimizde kalmaz düşüncesindeyim. Hatta böyle bi topic açılsa çokta yararlı olur. Ben başlıyayım umarım gerisi çorap söküğü gibi gelir. Saygılarımla.

Yalçın YILMAZ - İSTANBUL, YAŞ - 29.
İstanbul bahçelievlerde ikamet etmekteyim. Ev hobicisiyim diyelim. eskiden çok kuşumuz olsada şimdi 5 - 6 kuş ile hobimizi devam ettirme uğraşındayız. Yakın olan arkadaşlar varsa görüşüp tanışmak yeni insanlar tanımak gayesi için buradayım.
 

durukan

Üyemiz
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
38
Konum
İSTANBUL
Adı
DURUKAN
Soyadı
KUŞTEPESİ
Merhaba,

Durukan ben, 37 yaşındayım ve İstanbul / Bahçelievler'deyim.
Bu hobiye yeni başladım. 3 dişi, 3 erkek kuşum (3 jumbo, 2 çek, 1 jumbo kırığı) var çift oldular mı bilmiyorum açıkçası. Yem ve diğer malzemeler konusunda ortak çalışmalar yapmak benim de işime gelir..
 

muhammed_71

Takipçi Üyemiz
Katılım
8 Ara 2012
Mesajlar
187
Adı
muhammed
Soyadı
sümercan
Slm arkadaşlar biz böyle bi topik açtık ama kapattılar KAyseri grubu olarak açtık ve verimini aldk çok  sağlam dostluklar kurduk birbirimizle toplu alışveriş yaparak maliyeti düşürdük kanlarımızı paylaştık çok verilmi oldu size bol şans inşallah verimli olur sizinkide
 

mahir_06

Uzman Üyemiz
Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
411
Konum
ankara
Web sitesi
www.facebook.com
Adı
mahir
Soyadı
kocatürk
BENCE BU İL İL OLURSA DAHA SAĞLIKLI OLUR DÜŞÜNCESİNDEYİM BÖYLE GENELLEME OLUR HERŞEY KARIŞIR BİRBİRİNE BENİM NACİZANE FİKRİM KOLAY GELSİN
 

kyler

Uzman Üyemiz
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
303
Web sitesi
www.hobihanem.com
Adı
M. Yalçın
Soyadı
Yılmaz
Mahir KOCATÜRK' Alıntı:
BENCE BU İL İL OLURSA DAHA SAĞLIKLI OLUR DÜŞÜNCESİNDEYİM BÖYLE GENELLEME OLUR HERŞEY KARIŞIR BİRBİRİNE BENİM NACİZANE FİKRİM KOLAY GELSİN
Mahir bey bende aynısını düşündüm ancak onun için yeni bir grup ve altına başlıklar açmak gerek bunuda site yönetiminden talep ettim nasıl sonuçlanacak bekliyorum. İnşallah dediğiniz gibi olur her il için arkadaşlar aynı ilde toplanır çok yararlı olur düşüncesindeyim.
 

kyler

Uzman Üyemiz
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
303
Web sitesi
www.hobihanem.com
Adı
M. Yalçın
Soyadı
Yılmaz
Muhammed SÜMERCAN' Alıntı:
Slm arkadaşlar biz böyle bi topik açtık ama kapattılar KAyseri grubu olarak açtık ve verimini aldk çok  sağlam dostluklar kurduk birbirimizle toplu alışveriş yaparak maliyeti düşürdük kanlarımızı paylaştık çok verilmi oldu size bol şans inşallah verimli olur sizinkide
Muhammed bey sonuna kadar haklısınız bu gibi konular helede iyi niyetli olunca gerçekten çok sağlıklı oluyor. Dediğiniz gibi hem malzeme vs. alımlarında hem kan değişimlerinde hemde hoş sohbet muhabbetlerinde çok çok faydalı oluyor. Umarım güzel insanlarla tanışmayı rabbim hepimize nasip eder. Bol yavrulu hayırlı günler diliyorum.
 

kervanser

Sayfa Yöneticisi
Yönetici
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
4,990
Konum
İstanbul / Fatih
Web sitesi
www.muhabbetkusuureticileri.org
Adı
Selahattin
Soyadı
GÜÇLÜ
Arkadaşlar bu konunun altına nereli olduğunuzu,ne tür kuş beslediginizi,kaç adet vs eklediğinizde bunları sonradan il il ayırabiliriz aynı yazılarınızı konu bozulmadan yapma şansımız var ne kadar arkadaş fazla katılırsa o kadar il katagorilerine ayırırız
 

mahir_06

Uzman Üyemiz
Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
411
Konum
ankara
Web sitesi
www.facebook.com
Adı
mahir
Soyadı
kocatürk
siftah benden olsun ozaman

ankara etimesguttayım üretimhanede besliyorum şuan muhabbet ağırlıklı ama hint bülbülü de var toplamda yaklaşık 40 çift koaly gelsin
 

kyler

Uzman Üyemiz
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
303
Web sitesi
www.hobihanem.com
Adı
M. Yalçın
Soyadı
Yılmaz
Selahattin GÜÇLÜ' Alıntı:
Arkadaşlar bu konunun altına nereli olduğunuzu,ne tür kuş beslediginizi,kaç adet vs eklediğinizde bunları sonradan il il ayırabiliriz aynı yazılarınızı konu bozulmadan yapma şansımız var ne kadar arkadaş fazla katılırsa o kadar il katagorilerine ayırırız
Abi kırmadığın için teşekkür ederim öncelikle.

Arkadaşlar tekrar eksikleri yazalım o zaman.
Adım Yalçın İstanbul bahçelievlerde ikamet etmekteyim. Şuanda 4 muhabbet kuşu ile hobicilik yapıyorum. Çok eski olan arkadaşlar beni bilir ama uzun bi ara verdiğim için çoğu arkadaşla inşallah yeniden tanışıp güzel sohbetler kurmayı ümid ediyorum.
Aslen Kastamonuluyum.
Herkese saygı ve sevgilerimle...
 

hasan4022

Uzman Üyemiz
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
254
Konum
ANKARA
Adı
HASAN
Soyadı
YILDIZ
Çok güzel bi başlık olmuş gerçek anlamda kuş severleri birbirini bulmaları açısında güzel bi çalışma olacaktır.
    Aslen afyonluyum antalya/ alanyada çalışıyorum 2 çift zebra ispinozu ve 2 çift muhabbet kuşum var ev üreticisiyim
 

senfoniork22

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
1,835
Konum
Antalya
Adı
Ahmet
Soyadı
Tatlıpınar
ADIM AHMET 26 YAŞINDAYIM KONYALIYIM ALANYADA 30 ÇİFTLE MUHABBET KUŞU ÜRETİMİ YAPIYORUM :)
 

Batuhan26

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ara 2012
Mesajlar
817
Konum
Eskişehir
Web sitesi
www.facebook.com
Adı
Batuhan
Soyadı
Sevinç
Batuhan Sevinç ESKİŞEHİR MERKEZ yaş 17 2 çift muhabbet (jumbo , çek ) ve 6 çift kanarya ve 2 çift hint bülbülü ile ev üretimi yapıyorum
 

yusuf kurt

Üyemiz
Katılım
16 Şub 2013
Mesajlar
97
Konum
Doyduğum-BURSA Doğduğum-RİZE
Adı
yusuf
Soyadı
kurt
bursa -orhangazi'deyim bende 40 takım mubişle üretim yapmaktayım.bu konunun hem kaliteli hemde ucuz yem temin etme konusunda yardımcı olmasını umuyorum,konuyu açan arkadaşı tebrik ediyorum hayırlısı olsun...
 

trharekat

Uzman Üyemiz
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
561
Konum
KONYA
Adı
İBRAHİM
Soyadı
ÇOPUR
Konya da hobi amacli 5 cift jumbo kuslarimla üretim yapiyorum. Herkese hayirli uretimler
 

kyler

Uzman Üyemiz
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
303
Web sitesi
www.hobihanem.com
Adı
M. Yalçın
Soyadı
Yılmaz
Yusuf KURT' Alıntı:
bursa -orhangazi'deyim bende 40 takım mubişle üretim yapmaktayım.bu konunun hem kaliteli hemde ucuz yem temin etme konusunda yardımcı olmasını umuyorum,konuyu açan arkadaşı tebrik ediyorum hayırlısı olsun...
Yusuf bey öncelikle teşekkür ederim. Şimdilik tek konu altında birleşelim daha sonrasında inşallah il il ayrıldığımızda daha güzel olucak. Ucuzluk konusuna gelince benim düşüncem örneğin bursada diazyme 5 kilosu 100 lira  istanbulda 70 lira kargo dahil 80 lira birimiz alır size göndeririz. Yada bizde araştırırız olmadı firma ismi veririz direk ucuz olarak oradan alırsınız. Hepimizin bu gibi işlere ihtiyacı var. hem konu canlarımız oluncada böyle birşey için 1 saatini ayırmayacak arkadaş yok diye düşünüyorum. En azından istanbuldan birşey isteyen arkadaşlar için elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım saygılarımla...
 

bkrozdn

Yeni Üyemiz
Katılım
5 Kas 2013
Mesajlar
1
Konum
turgutlu
Adı
bekir
Soyadı
özden
Bekir ÖZDEN
Manisa  / Turgutlu 
30 çift kırık 2 çift ingiliz jumbo ile üretim yapmaktayım
 

yusuf kurt

Üyemiz
Katılım
16 Şub 2013
Mesajlar
97
Konum
Doyduğum-BURSA Doğduğum-RİZE
Adı
yusuf
Soyadı
kurt
Yalçın YILMAZ' Alıntı:
Yusuf bey öncelikle teşekkür ederim. Şimdilik tek konu altında birleşelim daha sonrasında inşallah il il ayrıldığımızda daha güzel olucak. Ucuzluk konusuna gelince benim düşüncem örneğin bursada diazyme 5 kilosu 100 lira  istanbulda 70 lira kargo dahil 80 lira birimiz alır size göndeririz. Yada bizde araştırırız olmadı firma ismi veririz direk ucuz olarak oradan alırsınız. Hepimizin bu gibi işlere ihtiyacı var. hem konu canlarımız oluncada böyle birşey için 1 saatini ayırmayacak arkadaş yok diye düşünüyorum. En azından istanbuldan birşey isteyen arkadaşlar için elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım saygılarımla...
ben teşekkür ederim,üretici veya hobici olarak dayanışma içinde olmak gerektiğini düşünüyorum madem böyle bi sitede toplandık sadece kuş satmak olmamalı amaç.yardımlaşma güzel dostluklar kurmak gibisi yok...
 

kyler

Uzman Üyemiz
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
303
Web sitesi
www.hobihanem.com
Adı
M. Yalçın
Soyadı
Yılmaz
Yusuf KURT' Alıntı:
ben teşekkür ederim,üretici veya hobici olarak dayanışma içinde olmak gerektiğini düşünüyorum madem böyle bi sitede toplandık sadece kuş satmak olmamalı amaç.yardımlaşma güzel dostluklar kurmak gibisi yok...
Yusuf Bey, sonuna kadar size katılıyorum ancak gerçekten ortam piyasa insanlar hepsi demeyeyim ama geneli art niyetli olmuşlar. İnşallah iyi insanlarla tanışıp bu kavramı yok ederiz diye düşünüyorum.

Konu günceldir. Tüm arkadaşların katılımını bekliyoruz.