Çok geçmiş olsun... Arkadaşlar size tavsiyem tanımadığınız ve ilk defa hobi aracılığıyla tanıştığınız insanları kümesinize sokmayın. Bu tür olaylarda müşteri gibi gelip yer tespiti yapıyorlarmış daha sonrası malum. İmkanınız varsa kuşları ürettiğiniz yerle satış yerinizi farklı tutun. Kuşlarınıza bilezik takarsanızda üretimhanenizi göstermenize gerek kalamayacaktır. Allah düşmanımın başına bu tür olayları vermesin.