Arkadaşlar konuyu tam anlayamadığımı düşündüm ve bu konu hakkında Selahattin abiyle görüşüp detaylı bilgiyi aldım yetiştirdiğimiz 1 adet evcil hayvanımız bile olsa elimizde bulunması gereken ve bizleri bilinçli bir yetiştirici üretici olduğumuzu gösteren bir belge olduğu konusunda bilgileri aldım bizler için yapmış olduğu bu değerli çalışmalar adına ve zamanını ayırıp detayları ile menfaat gözetmeksizin yardımcı olduğu için ayrıca kendisine çok teşekkür ediyorum hayırlı olsun hepimiz için inşallah zamanımı uydurabilir bende bu sertifikaya sahip olabilirim ..