Üretim sertifikası almak istiyenler

ozkanpekdemir

Üyemiz
Katılım
24 Şub 2012
Mesajlar
48
İsim Soyad  : Özkan Pekdemir

Mail Adresi  : ozkanpekdemir@hotmail.com

Cep Tlf        : 0551 417 03 28
 

ciancarlo

Uzman Üyemiz
Katılım
15 Eki 2010
Mesajlar
3,074
Konum
İSTANBUL / Pendik
Web sitesi
renkmuhabbetkusu.blogspot.com
Adı
Cihan
Soyadı
AYTAN
Arkadaşlar konuyu tam anlayamadığımı düşündüm ve bu konu  hakkında Selahattin abiyle görüşüp detaylı bilgiyi aldım yetiştirdiğimiz 1 adet evcil hayvanımız bile olsa elimizde bulunması gereken ve bizleri bilinçli bir yetiştirici üretici olduğumuzu gösteren bir belge olduğu konusunda bilgileri aldım bizler için yapmış olduğu bu değerli çalışmalar adına ve zamanını ayırıp detayları ile menfaat gözetmeksizin yardımcı olduğu için ayrıca kendisine çok teşekkür ediyorum  hayırlı olsun hepimiz için inşallah zamanımı uydurabilir bende bu sertifikaya sahip olabilirim ..
 

polsuder

Uzman Üyemiz
Katılım
24 Tem 2011
Mesajlar
966
Konum
manisa
Web sitesi
www.imparatorogame.com
Adı
Süleyman
Soyadı
DERMENLİ
Manisada eşimle beraber gittik tek başına 100 TL 2 kişi 150 Tl ye mal oldu ücret yokmuş madem kimse kaçırmasın bu firsat ele zor geçer pray
 

oguzhan1

Yeni Üyemiz
Katılım
22 Eki 2011
Mesajlar
4
Konum
g.o.paşa
Adı
oguzhan
Soyadı
kol
oguzhan kol - oguz8710@hotmail.com- 05326327940 
baskanım benıde daghıl edersen sevınırım tesekkurler
                                                                       
 

kervanser

Sayfa Yöneticisi
Yönetici
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
4,990
Konum
İstanbul / Fatih
Web sitesi
www.muhabbetkusuureticileri.org
Adı
Selahattin
Soyadı
GÜÇLÜ
Arkadaşlar üretim yapmada ve petshop açmada yeni bir uygulama var
2 günlük seminere katılarak belediye hıfzısıha müdürlüğünden alınabiliyor.
Toplu vaziyette muracat etmeyi ve seminer için gün tayin etmeyi düşünüyorum
İstanbulda ikamet eden arkadaşlar 2 gün üst üste seminere katılmak  için zamanları varsa
buraya isimlerini  yazsınlar.
Semimer İstanbulda ücretsiz olup başka illerde 50 tl 100 tl 200 tl ve 300 tl gibi rakamlarla veriliyor
Alttaki ses kaydını dinlerseniz kafanızdaki soruların cevaplarını bulacaksınız
Bu ses kaydı 2 gün evvel  Ömer Yılman ve Yasin Akbal ve Can Öncel arkadaşlarımız seminerden çıkıp ziyaretime geldiğinde sohbet esnasında gündeme geldi mevzuyu kayda alıp değerlendirmek istedim Anadoludaki arkadaşlarda kendi şehirlerinde birkaç arkadaş birleşebilir veya tek tek muracat edebilir.
seminere randevu  tarihi 2-3 ay gibi ileri ötelenebiliyor bizim amacımız toplu halde muracat edip seminer tarihini enkısa zamanda kendimiz belirlemek bu fırsat herzaman ele geçmez dernek üyelerimiz site üyelerimiz hiç farketmez burdan yazabilirler bu sertifika olayını ciddiye alanlar yazsın lütfen Katılmak istiyenler bilgilerini bana özeldende atabilirler

İsim Soyad  :
Mail Adresi  :
Cep Tlf      :



sertifika

 

KurKur

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
2,511
Adı
Yılmaz
Soyadı
KURŞUN
AD:        Yılmaz
SOYAD:  KURŞUN
MAİL:    thegodsfireisinyouchild@gmail.com
TEL:

    Selahattin Abi; ben de gelmek istiyorum..
 

engin1968

Üyemiz
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
44
Konum
istanbul
Adı
engin
Soyadı
göçmen
Selahattin abi benide eklermisin

Engin GÖÇMEN
engingocmen@hotmail.com
Tel:05072475641
İst/B.evler
 

MÜJDAT

Takipçi Üyemiz
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
192
Konum
İSTANBUL KARTAL
Adı
MÜJDAT
Soyadı
TEKİNTUĞ
selamlar selahattin abi üretim sertifikası bende almak isterim sizinle ve bu siteye emeği gecen arkadaşlarla en kısa zamanda tanışma dileğiyle selamlar.                                                                                                                              MÜJDAT                TEKİNTUĞ                                                                                                                        İST/KARTAL      TEL : 0535-951-74-67                        DERİMODA.MUJDAT@HOTMAL.COM                                                       
 

tan5634

Uzman Üyemiz
Katılım
27 Kas 2011
Mesajlar
282
Konum
antalya
Adı
ünal
Soyadı
tan
Selahattin abi bilgi paylaşımı için çok teşekkürler.
 

AYDIN CELÜKER

Takipçi Üyemiz
Katılım
2 Şub 2012
Mesajlar
149
Konum
istanbul tuzla
Adı
AYDIN
Soyadı
CELİKER
bilgi için teşekkürler selahattin abi inşallah dediğin gibi olursa daha iyi olur sanırım ve günde belli olduğu zaman oba göre program yaparız ver gerçekten çok teşekkürler abi hiç beklenti olmadan okadar koşturuyor uğraşıyor bize hem öncü hemde çok yardımçı oluyorsun emeğine sağlık abi  thumbsupbo
 

AYDIN CELÜKER

Takipçi Üyemiz
Katılım
2 Şub 2012
Mesajlar
149
Konum
istanbul tuzla
Adı
AYDIN
Soyadı
CELİKER
bencede bu fırsatı değerlendirmek lazım ki fırsat kapımıza kadar gelmiş  kapıyı çalmıyı geçti davetiye getirmiş daha neyi bekliyorsunuz  başkarının belli miktar ücret karşılığında aldığı  bu eğitim seminerini hem ücretsiz hemde her şey hazır sadece katılımcı arkadaşarı bekliyor bu konuyu  ana sayfadan düşmemesi forumda

 

Crazyy_man

Takipçi Üyemiz
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
227
Konum
İzmit / KOCAELİ
Web sitesi
www.izmitakvaryum.com
Adı
Cengiz
Soyadı
Kaymak
öncelikle selahhattin abinin forum üyelerini böyle bir çalışmanın olduğuna dair bilgilendirmesi ve gerekli belgelere onlarında sahip olmaları için yardımcı olduğu için teşekkür etmek isterim.Bizlerde geçen yıl pet shop ve üretim yapan arkadaşlarla birleşip  KOCAELİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNE dilekçelerimizi sunduk buna istinaden İstanbul Üniversitesi Öğretim Görevlilerinin  ve ulusal yarışmalarda hakem olarak görev yapmış halende  görev yapmakta olan kişiler tarafından AVRUPA BİRLİĞİ normlarına uygun bilgilendirme amaçlı  3 günlük bir kurs verildi.Daha sonra kurs sonunda pet shop açma ve süs hayvanları yetiştiriciliği bakımı konusunda yeterlilik belgesi verildi.  Alpay BİLİR beyinde dediği gibi bu belgeye sahip olmayan her önüne gelen pet sop açamayacak ruhsat için başvuruyu ilk önce bu belgeyle yapacaklar daha sonra bağlı bulunduğu il tarım müdürlüklerinden diğer gerekli belgeleri temin edecekler.
 

AYDIN CELÜKER

Takipçi Üyemiz
Katılım
2 Şub 2012
Mesajlar
149
Konum
istanbul tuzla
Adı
AYDIN
Soyadı
CELİKER
cengiz bey selahttin abi bilgi verdi hatta hali hazırda sitenin ana sayfasında sol üst kösede bir ilan koymuş üretim sertifikası almak isteyenler diye  ama bende dahil genelde anasayfaya pek bakmıyoruz direk foruma  konulara gündemde ne var diye baktığımız için fark ettmiyor çogu arkadaşımız işte bu şekide bu konuda yormlar yaparak forum  en başlarında daha çok dikkat çekiyor