Samet Ödilek
Yeni Üyemiz
S.a üretici arkadaşlarım ve abilerim.Öncelikle bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum.Ben üretime başlamayı düşünüyorum.Yavrudan almayı düşünüyorum çünkü kimse bana iyi verim aldığı çifti satmaz icon_wall .Sizce kaç yavruyla üretime başlamalıyım?Salmanın boy ölçüleri yaklaşık nasıl olmalıdır?Kuşları ne zaman kafese koyabilirim/Ne zaman eş tutarlar?Kafeslerin fiyatları hakkında bilgi verirseniz(box,pvc.normal telli kafes?)Kuşların masrafları hakkında bilgi verirmisniz.Çok soru sordum ama bu soruların yeni başlayacak arkadaşlarada ışık tutacağını düşünüyorum.Ben bu işi hem hobi amaçlı hemde ek gelir olarak düşünüyorum.Tahminen ne kadar ek gelir olur? rotfl

