ÜRETİMHANE AÇMA HAKKINDA

Yaşar KULA

Yeni Üyemiz
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
24
Konum
MERSİN
Adı
Yaşar
Soyadı
KULA
Sevgili arkadaşlar ben aranıza yeni katılmış biri olarak forumdaki bana yarayacak bütün başlıkları okudum ve emeği geçen herkese sonsuz şükranlarımı sunarım.
  Benim asıl sormak istediğim konu biraz maliyet hesabı gelir ve giderle alakalı ben şu an yaptığım işimden biraz bıkkınlık geldiği için şöyle ilk etapta 100 çiftlik bir üratimhane açmak istiyorum. Eğer ben bu 100 çftlik üretimhaneyi açarsam bana ne gibi bir getiri sağlayabilir ve takriben ne kadar aylık masrafım olur.Allaha şükür şu an bile 1000 çiftlik üretimahane açabilecek kaynağım var ama yeni olduğum için ufaktan başlamak en güzeli.Hepimizinde bildiği gibi bu konuya en güzel açıklamayı getirecek kişi yine siz üretici arkadaşlarsınız bana bu konu hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim.
  Elimde şu an 6 çift 42 yavru var bunları artırıp başlamak istiyorum
Selahattin GÜÇLÜ abim tahmin ediyorum bu işin erbabıdır ve bu evreleri en sağlıklı şekilde geçiren kişidir özellikle abimin tavsiyelerine çok ama çok ihtiyacım var.
En azından benim gibi yeni başlamak isteyen sevgili arkadaşlara bir ön fikir olmuş olur

100 çift kuşun aylık gideri ve bana aylık getirisi ne kadar olur
şimdi içinizden diyebilirsiniz ki kardeşim 1000 çift alabalicekkaynağın var madem ne işin var kuşla başka iş yap ama ben insan sevdiği işi yapmalı kanaatindeyim.16 yaşımda başladım şimdiki işime ve büyüklerin zoru ile yaptım haaa çok deli paralar kazandım ama severek yapmadım.Lütfen bu konuda bana açıklık getirinde aranızdan biri olayım
 

savkat

Uzman Üyemiz
Katılım
27 Nis 2011
Mesajlar
378
Konum
bursa
Adı
Çağlar
Soyadı
Savkat
Allah yolunu açık etsin üstadlar daha iyi bilir ama gider hesabını az çok çıkarırlar fakat gelir hesabı biraz zor çıkar. verim alma, alamama ,hastalık, bilmeden yapılan küçük hatalar hepsi geliri büyük oranda etkiler yatırımınız anında gelire dönüşmez zaman ayırmanız gerekmektedir. oturma süreci uzun zaman alacaktır. bende bu foruma girmeden önce hemen para kazanacaz sanıyordum ama öyle olmadığını bu forumda öğrendim ve şuanda yaşayarak öğreniyorum. Genede insan sevdiği işi yapmalı affınıza sığınarak birşey daha söylemek istiyorum bu işi 1. gelir kaynağınız konumunda tutmayın sıkıntı yaşarsınız ek gelir olarak düşünerek yapın. üstadlar daha iyi açıklayacaktır. İnşaallah hepimiz Selahattin abi gibi üretimhanesi ve gönlü büyük üreticilerden oluruz...
 

KurKur

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
2,511
Adı
Yılmaz
Soyadı
KURŞUN
    Yaşayarak görmenizi öneririm, elinizde şu an 6 çift 42 yavru varmış. Belki yardımcılarınızla, belki yalnız var olanları ihmal etmeden çift sayınızı arttırabilirsiniz.
    Muhabbetkuşları ılık ortamları severler, üretimde yüksek verim günün en düşük ve en yüksek ısı değerleri arasındaki farkın az olmasıyla sağlanabilir. Üretimhanenizde bir yaz ve bir kış atlatmadan büyük düşünmemenizi öneririm.
    Üretimde riske yer yoktur bu yüzden son derece titiz, ilgili  ve özverili olmalısınız. İçinizde MuhabbetKuşu sevgisi olmalı; değilse üretimi zarar ederek bırakmış bir çok arkadaşımızdan biri olursunuz.
   
    100 çiftte ayda 7.000TL kazanmanız da mümkündür, fakat bilemem tek başınıza 100 çifte itinalı bakabilir misiniz ?  Giderleriniz her ay değişiklik gösterecektir..
 

Yaşar KULA

Yeni Üyemiz
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
24
Konum
MERSİN
Adı
Yaşar
Soyadı
KULA
yok zaten öyle bir çırpıda işi bırakmayacağım her ikisini de yapacağım fakat gerekli şartları sağladıktan sonra bırakmayı düşünüyorum bu belki 1 sene belki 5 sene ama kafaya koyduğumu yapma konusunda biraz inat biriyim. 2 dönüm arsam ve içinde 280 metrekare depom var kısmetse oraya güzel bi üretim çiftliği açmayı düşünüyorum inşallahAnlayacağın kira vermemek gibi bi artım da var yani ama yinede tavsiyeler için sonsuz şükranlarımı sunuyorum
 
E

elaziz2316

Guest
Selahattin GÜÇLÜ' Alıntı:
5O TAKIMLIK BİR ÜRETİMHANE KURARSANIZ
ŞANS FAKTÖRLERİNİ OLUMLU OLUNCA
KİRADA VERMEZSENİZ
ORTALAMA MASRAFLARI DÜŞTÜKTEN SONRA
ELİNİZE AYLIK OLARAK 1200 TL-1500 TL TİCARİ KAZANÇ ELDE ETMİŞ OLURSUNUZKİ
SİZEDE BÖYLE ZEVKLİ UĞRAŞIYI TAFSİYE EDERİM
    Üstadımızın yorumu bu şekildedir. 100 çift olunca çarp 2 ile. 2.400-3.000TL arası. Ama dikkat et "ŞANS FAKTÖRLERİNİ OLUMLU OLUNCA KİRADA VERMEZSENİZ".  Sonra yok zarar ettim. Yok bu kadar para kazanamadım. Filan olmasın. :) Yaşar bey, zaten siz işe başlamış vaziyettesiniz. İnşallah başarılı olursunuz. Kuşlarınızın ve üretim hanenizin resimlerini de bekliyoruz.
 

Crazyy_man

Takipçi Üyemiz
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
227
Konum
İzmit / KOCAELİ
Web sitesi
www.izmitakvaryum.com
Adı
Cengiz
Soyadı
Kaymak
öyle bir imkanın varsa çok şanslısın bende senin gibi düşünüyordum ilk önceleri evde aldığım 3 yavru ingiliz muhabbet kuşuyla başladım daha sonraları beğendiğim çifleri aldım 10 çift kadar oldular hiç abartısız kilerde  10 ay kadar baktım hiç yavru alamadım ama en büyük artım bir çok şeyini öğrendim.Bir gün üretimhanesini kapacak kişiden 40 çift daha aldım ve evimin altında ki dükkanda bakmaya başladım.Çıkan yavrulardan kendi hoşuma gidenleri ayırdım ve çiftlerimi gençleştirdim şuan elimde 60 çiftim ve çiftleştireceğim 70 kadar yavrum var sanırım bende önümüzdeki aylarda 100 çifti aşmış olurum.Kazanç konusuna gelirsek her yeni işyerinin rayına oturması için bir yıl gibi bir zaman geçer bunu unutmamak gerek size şimdiden hayırlı olmasını dilerim
 

yucel

Üyemiz
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
34
Konum
İstanbul-Tuzla
Adı
YÜCEL
Soyadı
TÜRK
benim anlamadığım bu kadar kuşu nereye nasıl satıyorsunuz. bu kadar talep ver mı toplumda. 50 çiftle aylık ne kadar kuş vereceksiniz ki 1200-1500 net bıraksın. bunlar pete veriliyorsa ne kadar verecek ki pet. bizim burdakiler parkende 25-35 e satıyor. Sıkıntı yaşanıyor mu acaba satışta
 

savkat

Uzman Üyemiz
Katılım
27 Nis 2011
Mesajlar
378
Konum
bursa
Adı
Çağlar
Soyadı
Savkat
sen yeterki güzel yavru çıkar müşterisi ayağına gelir.
 

KurKur

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
2,511
Adı
Yılmaz
Soyadı
KURŞUN
    Yaşar bey, Nasıl ki her tohum her toprakta yetişmiyorsa MuhabbetKuşlarıda her ortamda üreyemezler. Yavru almak şöyle dursun yetişkin kayıpları bile yaşayabilirsiniz.
    Daha önce depo olarak kullanılmış bir yere masraf edip üretime uygun hale getirilebilir mi ? Sarf edilecek emeğe, masrafa değer mi ? Bunun kararını verebilecek kişi sadece sizsiniz.
 

Yaşar KULA

Yeni Üyemiz
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
24
Konum
MERSİN
Adı
Yaşar
Soyadı
KULA
ya depo dediğsem de öyle derme çatma değil ben sebze meyve komisyonculuğu yaptığım için ürün paketleme olarak kullanıyorum ve tüm izalasyonu yapılmış durumda hava şartları her durumda aynı kalıyor en fazla 1 2 derece değişyor ki bu da benim için ayrı bir artı hava tahliyesi yapılabilen bir ortam yani
 

Yaşar KULA

Yeni Üyemiz
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
24
Konum
MERSİN
Adı
Yaşar
Soyadı
KULA
kışın 16 ve 19,5 yazın ise 22 ve 25,5 arasında değişebiliyor tabi bunlar kesin veriler değil ama yazın kavurucu sıcağında açılan 10cm kapı boşluğu yaylaya çevirebiliyor depo kapıları açık kalırsa dışarısı ile  aynı ısıyı alabiliyor tabi olurda yaparsam soğuk sıcak iklimlendirme şansım da var
 

omeradam

Uzman Üyemiz
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
1,425
Konum
KONYA
Adı
ömer
Soyadı
adam
Yaşar KULA' Alıntı:
kışın 16 ve 19,5 yazın ise 22 ve 25,5 arasında değişebiliyor tabi bunlar kesin veriler değil ama yazın kavurucu sıcağında açılan 10cm kapı boşluğu yaylaya çevirebiliyor depo kapıları açık kalırsa dışarısı ile  aynı ısıyı alabiliyor tabi olurda yaparsam soğuk sıcak iklimlendirme şansım da var
PENCERE AÇMAK ÇÖZÜM DEĞİL CERYANDA KALIRLARSA KUŞLARIN HEPSİ GİDER SİZE TAVSİYEM ORAYI Bİ GÜZELLEŞTİRİN İZOLASYON VS YAPIN DAHA SONRADA ELİNİZDEKİ KUŞLARI ORAYA TAŞIYIN O 6 ÇİFT + 45 YAVRU İLE BİRAZ Bİ DENEYİN BAKTINIZKİ SIKINTI YOK SAĞLAM ÜRETİCİLERDEN DAMIZLIK İÇİN YAVRU TEMİN ETMEYE BAKIN EĞER MADDİ DURUMUNUZ İYİ İSE SAĞLAM 5-10 ÇİFT KUŞ TEDARİK EDİN AMA MEKAN UMDUĞUNUZ GİBİ OLMAYABİLİR BUNUN İÇİN DİREKT KUŞ ALMAYIN ÖNCEELİNİZDEKİLERLE Bİ DENEYİN ŞANSLIYMIŞINIZKİ ELİNİZDE HAZIR ÇİFT VE YAVRULARINIZ VAR BU İŞİN %50 SİNİ HIZLANDIRIR ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN
 

savkat

Uzman Üyemiz
Katılım
27 Nis 2011
Mesajlar
378
Konum
bursa
Adı
Çağlar
Soyadı
Savkat
Ömer ADAM' Alıntı:
PENCERE AÇMAK ÇÖZÜM DEĞİL CERYANDA KALIRLARSA KUŞLARIN HEPSİ GİDER SİZE TAVSİYEM ORAYI Bİ GÜZELLEŞTİRİN İZOLASYON VS YAPIN DAHA SONRADA ELİNİZDEKİ KUŞLARI ORAYA TAŞIYIN O 6 ÇİFT + 45 YAVRU İLE BİRAZ Bİ DENEYİN BAKTINIZKİ SIKINTI YOK SAĞLAM ÜRETİCİLERDEN DAMIZLIK İÇİN YAVRU TEMİN ETMEYE BAKIN EĞER MADDİ DURUMUNUZ İYİ İSE SAĞLAM 5-10 ÇİFT KUŞ TEDARİK EDİN AMA MEKAN UMDUĞUNUZ GİBİ OLMAYABİLİR BUNUN İÇİN DİREKT KUŞ ALMAYIN ÖNCEELİNİZDEKİLERLE Bİ DENEYİN ŞANSLIYMIŞINIZKİ ELİNİZDE HAZIR ÇİFT VE YAVRULARINIZ VAR BU İŞİN %50 SİNİ HIZLANDIRIR ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN
+1 milyon  ;)
 

KurKur

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
2,511
Adı
Yılmaz
Soyadı
KURŞUN
    Isıyı yaz-kış 24...............26 dereceye sabitleyebilirseniz. Kayıpsız ve üretimde kesintisiz ilerleyebilirsiniz.
    Üretime yeni başlayan MuhabetKuşu severlerin büyük kısmı Hava akımının (Cereyanın) kuşları öldürebileceğine ihtimal vermiyorlar. Öldürücü derece fazla olmayan hava akımları da kuşları halsiz, hasta edebiliyor bu da verimde düşüklüğe neden oluyor.

Ömer ADAM' Alıntı:
PENCERE AÇMAK ÇÖZÜM DEĞİL CERYANDA KALIRLARSA KUŞLARIN HEPSİ GİDER SİZE TAVSİYEM ORAYI Bİ GÜZELLEŞTİRİN İZOLASYON VS YAPIN DAHA SONRADA ELİNİZDEKİ KUŞLARI ORAYA TAŞIYIN O 6 ÇİFT + 45 YAVRU İLE BİRAZ Bİ DENEYİN BAKTINIZKİ SIKINTI YOK SAĞLAM ÜRETİCİLERDEN DAMIZLIK İÇİN YAVRU TEMİN ETMEYE BAKIN EĞER MADDİ DURUMUNUZ İYİ İSE SAĞLAM 5-10 ÇİFT KUŞ TEDARİK EDİN AMA MEKAN UMDUĞUNUZ GİBİ OLMAYABİLİR BUNUN İÇİN DİREKT KUŞ ALMAYIN ÖNCEELİNİZDEKİLERLE Bİ DENEYİN ŞANSLIYMIŞINIZKİ ELİNİZDE HAZIR ÇİFT VE YAVRULARINIZ VAR BU İŞİN %50 SİNİ HIZLANDIRIR ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN
  Aynen katılıyorum..
 

Yaşar KULA

Yeni Üyemiz
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
24
Konum
MERSİN
Adı
Yaşar
Soyadı
KULA
zaten bu hava akımının farkındayım ona şu an bile çok dikkat ediyorum zaten onun yüzünden 8 yumurta yapıp hepsini sağlam çıkaran çiftimin ilk yavrularından kendime 3 tane ayırmıştım onlar çok az cereyanda kaldığı için ölmüşlerdi.
 

senfoniork22

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
1,835
Konum
Antalya
Adı
Ahmet
Soyadı
Tatlıpınar
size tavsiyem depo dediğiniz yerde elinizdeki kuşları üretinderim bir deneyin duruma göre çift sayınızı artırın bu işte sabır altın kural işin içine girmeden gelir ne olur gider ne olur bilemesniz para kazanmaya başlamanız için en az 6 ay zaman geçmesi lazım kesinlikle üretime yavru kuşlarla başlayın anaç kuş almayın anaç kuşların ne olcağı belli olmuyor yavrular 3 aylık olduklarında eşe gelmeye başlıyor anaçolarak aldığım yavrusunu alamdığım kuşlarım var halen işinizi severek yaparsanız emeklerinizin karşılığını alırsınız eğer bu işi ticari amaçlı düşünüyorsanız amacınız sadece para kazanmaksa 1 ay sonra bırakırsınız başlamadan söyleyim size bir ikincisi 100 çift kuşa tek başınıza bakmanız çok yorucu olur bence ilk başta fazla kuşla başlamayın ALLAH gönlünüze göre versin hayırlı olsun
 

kemal akbulut

Uzman Üyemiz
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
2,034
Konum
Muğla Marmaris
Web sitesi
ww.muhabbetkusuureticileri.com
Adı
Kemal
Soyadı
Akbulut
KARDEŞ HAYIRLISI CEMAAT NE DERSE  İMAM BİLDİĞİNİ OKUR YAKIN OLSANDA SENLE DERTLEŞSEK İNAT DİYORSUNYA BENİNKİ 22 SENEDİR SÜRÜYOR İNATTA BİR MURATTIR BU KUŞ İŞİNE BEN YENİ BAŞLADIM BENİ BUNA YÖNELTEN İNSAN DENECEK VARLIKLARIN HAL VE HAREKETLERİNDEN DOLAYI AMA TEK YAVRU ALMASAMDA BU İŞ SON DURAK BU İŞTE FONKSİYON VE ETKENLER ÇOK ÇOK FAZLA AMA BENİ CEZBEDENDE BU HEP SIRADIŞI İŞLERLE UĞRAŞARAK KENDİMİ MUTLU VE DÜNYA ZENGİNİ ADLETTİM BU İŞ GÜÇ MESELESİ 100 1000 10 000 KUŞA TEK BAŞINA EL DEĞMEDENDE BAKARSIN YETERKİ HARCA MASRAF ET KARŞILIĞINIDA FAZLASIYLA ALIRSIN HALLANDADA ADMLAR SU SEVİYESİ ALTINDA SENELERDİR YAŞIYORLAR  KAN YAKALADINMI CİNSLERİ BELİRLEDİNMİ KİM TUTAR SENİ YETERKİ MEVLAM VERSİN
 

akin3734

Uzman Üyemiz
Katılım
15 Mar 2010
Mesajlar
314
Konum
istanbul
Web sitesi
www.yavrumuhabbet.com
Adı
Akın
Soyadı
AKIN
kemal akbulut' Alıntı:
KARDEŞ HAYIRLISI CEMAAT NE DERSE  İMAM BİLDİĞİNİ OKUR YAKIN OLSANDA SENLE DERTLEŞSEK İNAT DİYORSUNYA BENİNKİ 22 SENEDİR SÜRÜYOR İNATTA BİR MURATTIR BU KUŞ İŞİNE BEN YENİ BAŞLADIM BENİ BUNA YÖNELTEN İNSAN DENECEK VARLIKLARIN HAL VE HAREKETLERİNDEN DOLAYI AMA TEK YAVRU ALMASAMDA BU İŞ SON DURAK BU İŞTE FONKSİYON VE ETKENLER ÇOK ÇOK FAZLA AMA BENİ CEZBEDENDE BU HEP SIRADIŞI İŞLERLE UĞRAŞARAK KENDİMİ MUTLU VE DÜNYA ZENGİNİ ADLETTİM BU İŞ GÜÇ MESELESİ 100 1000 10 000 KUŞA TEK BAŞINA EL DEĞMEDENDE BAKARSIN YETERKİ HARCA MASRAF ET KARŞILIĞINIDA FAZLASIYLA ALIRSIN HALLANDADA ADMLAR SU SEVİYESİ ALTINDA SENELERDİR YAŞIYORLAR  KAN YAKALADINMI CİNSLERİ BELİRLEDİNMİ KİM TUTAR SENİ YETERKİ MEVLAM VERSİN
BUDUR :)
 

Yaşar KULA

Yeni Üyemiz
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
24
Konum
MERSİN
Adı
Yaşar
Soyadı
KULA
FİKİRLERİNİZ BENİ BİR NEBZE OLSUN RAHATLATTI HERKESİN ALLAH GÖNLÜNE VERSİN.RABBİM NE EYLERSE İYİ EYLER
 

polarci

Takipçi Üyemiz
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
219
Konum
balikesir
Adı
ismail
Soyadı
paşalar
lafa salata oluyorum gibi ama ben bu muhabbet işinde  şunu anladım eger para ve kazanç için bu işi yapacaksanız illaki cins kuş derim iyi bir kan derim ,ama oylesine  zevk için  derseniz hiç farketmez. örnek derseniz  ben yerliyle başladım benim yuvadan  5 yavru çıkıyor 75-80 lira adam bakıyo ingiliz  vs  5 yavrudan 300 lira alıyor bu maddi yönü öteki tarafı yerliler benımkile  yavru eziyor yok kafa deliyor  kan bozuk  kendi kızıyla eşe geliyor sakat oluyor vs. bakacakmısın  20 çift yerli bakacagına 5 çift ingiliz veya jumbo bak yeminne 20 çift yerliye bedel her turlu ben 2-3 senede bunu anladım.