kinzavas
Uzman Üyemiz
Arkadaşlar öncelikle tüm üretici dostlarımıza sağlıklı ve bol bir sezon diliyorum.
evimin bahçesine 35 m2 kapalı betonerme bir üretimhane yapıyorum.
üretici dostlarımızın bazı tavsiyelerine ihtiyacım var.
üretimhane min iç duvarlarını komple fayans kaplatsam acaba ısıtma ile ilgili sorun yaşarmıyım ?
bir diğer niyetim ise hem içerden hem dışardan mantolama yapmak çünkü malum kışın ısıtma ile ilgili ciddi giderlerimiz var .
üretimhanesi fayans kaplı olan dostlarımız avantaj ve dezavantajlarını yazarsa sevinirim.
evimin bahçesine 35 m2 kapalı betonerme bir üretimhane yapıyorum.
üretici dostlarımızın bazı tavsiyelerine ihtiyacım var.
üretimhane min iç duvarlarını komple fayans kaplatsam acaba ısıtma ile ilgili sorun yaşarmıyım ?
bir diğer niyetim ise hem içerden hem dışardan mantolama yapmak çünkü malum kışın ısıtma ile ilgili ciddi giderlerimiz var .
üretimhanesi fayans kaplı olan dostlarımız avantaj ve dezavantajlarını yazarsa sevinirim.

