Üretimhane iç duvarları yardım !!!

kinzavas

Uzman Üyemiz
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
650
Konum
afyonkarahisar
Adı
fatih
Soyadı
ay
Arkadaşlar öncelikle tüm üretici dostlarımıza sağlıklı ve bol bir sezon diliyorum.
evimin bahçesine 35 m2 kapalı betonerme bir üretimhane yapıyorum.
üretici dostlarımızın bazı tavsiyelerine ihtiyacım var.
üretimhane min iç duvarlarını komple fayans kaplatsam acaba ısıtma ile ilgili sorun yaşarmıyım ?
bir diğer niyetim ise hem içerden hem dışardan mantolama yapmak çünkü malum kışın ısıtma ile ilgili ciddi giderlerimiz var .
üretimhanesi fayans kaplı olan dostlarımız avantaj ve dezavantajlarını yazarsa sevinirim.
 

BACE

Takipçi Üyemiz
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
211
Konum
diyabakır
Adı
Deniz
Soyadı
Yılmaz
Fatih AY' Alıntı:
anlaşılan kimsenin bu konu hakkın da bilgisi yok :-(
abi bu konuda hic bilgim yok uretimhanemde yok ama benim Görüşüm hem iç diş mantolama yap üstüne fayans yap çünkü fayans temizlemesi vs kolay isi kaybida olmaz mantolama var benim şahsi Görüşüm bu ama ustalar daha iyi bilir saygilar
 

rabbani

Uzman Üyemiz
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
2,959
Konum
MALATYA
Adı
ÜNAL
Soyadı
YILMAZ
mantolama olduktan sonra  bir sıkıntı kalmıyorki  usta benim üretimhanemde mantolamalı  fayans olsa ne olurki  mantolama iç dış  yalıtımı engellemek değilmi amacı selametle
 

mytheron

Uzman Üyemiz
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
272
Adı
mustafa
Soyadı
karakaya
20 yıldır hırdavat ve nalburiye işi yapıyoruz.Hali hazırda da devam ediyoruz.
Filli boyanın dalmaçyalı serisini dış cepheye yapıcaksınız ve yalıtım nedir göreceksiniz.
Başka birşeye gerek yok.
Straforu yaptıktan sonra üzerine kendi sıvasını ve kaplamasını da yapmalısınız,zaten gittiğiniz yer size söyleyecektir.
  Başka marka değil bakınnFilli boya dalmaçya serisi 3cm lik strafor.
Size en iyi söyleyebileceğim yöntem budur.Fazlasını yapmak isterseniz lükse girer size kalmış birşey.
 

orhankupeli

Takipçi Üyemiz
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
211
Konum
SİVAS
Adı
orhan
Soyadı
küpeli
içerden yalıtım yaparsanız  yalıtımın üstüne fayansı tutturmak sıkıntı olabilir ilerleyen dönemde fayans dökülebilir bence yalıtımı dıştan yapmanız uygun olur  içeriye fayans  güzel olur  bu ölçülere yakın bir üretimhane  şu an benimde inşaat  halinde  bugün tabla betonunu attık  ben içeriyi  alçı tabanı fayans  yapmayı düşünüyorum yalıtımıda dıştan yapacağım.
 

kotkafa

Site Moderatörü
Yönetici
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,485
Konum
Antalya
Adı
Günay
Soyadı
Dönmez
Orhan ustaya katılıyorum, sadece dişardan mantolama yapsanız gayet yeterli olur. Binayı yeni yapıyor olsaydınız size kesinlikle yalıtımlı duvar bloğu veya yalıtımlı tuğla kullanmanızı önerebilirdim...bu ürünler mantolamayı bitiren ürünler.





 

kinzavas

Uzman Üyemiz
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
650
Konum
afyonkarahisar
Adı
fatih
Soyadı
ay
Arkadaşlar yorumlar için teşekkürler.
Benim asıl sorum içerden yapılan yalıtımlar da nemerme ve rutubet sorunları olur mu ?
 

delidolu_seninle

Takipçi Üyemiz
Katılım
30 Ara 2013
Mesajlar
112
Konum
İstanbul
Adı
Yunus
Soyadı
Köprübaşı
Merhaba, arkadaşım bence de dışardan montolama, içerden fayans yap, dışardan soğuk kesilir, içerden fayans temizlik açısından iyi olur. Salmanın içini 20 dereceden aşağı düşürmemen gerekli zaten bu nedenden dolayı rutubet ve nemi de düşünme derim. Şimdiden hayırlı olsun.
 

Gökhan YILDIZLI

Uzman Üyemiz
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,998
Konum
ANKARA
Adı
Gökhan
Soyadı
YILDIZ
Günay DÖNMEZ' Alıntı:
Orhan ustaya katılıyorum, sadece dişardan mantolama yapsanız gayet yeterli olur. Binayı yeni yapıyor olsaydınız size kesinlikle yalıtımlı duvar bloğu veya yalıtımlı tuğla kullanmanızı önerebilirdim...bu ürünler mantolamayı bitiren ürünler.





 

Levent ACAR

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Şub 2014
Mesajlar
725
Konum
İstanbul - Maltepe
Adı
Levent
Soyadı
ACAR
Selam,
Ben yalıtım sektöründeyim.
Yaptığınız kümesi ısıtacaksanız dışardan, ısıtmayacaksanız içerden yalıtım yapmakta fayda var.
İmzamdaki linki incelerseniz belki size birkaç ipucu verir. Olmadı soru sorabilirsiniz.
 

A.Cem DÜZGÜN

Üyemiz
Katılım
16 Şub 2014
Mesajlar
26
Konum
Niğde
Adı
cem
Soyadı
düzgün
Valla ben icerden mantolama yapip straforlain uzerinede alcipan gectim... gayet memnunum. 15m2 alan sadece 250watt infrared isitici kamba ile disarisi 3 derece iken yuva 19 derece oluyor.