üretimhanemin resimleri

aydinyilmaz

Üyemiz
Katılım
9 May 2011
Mesajlar
95
Konum
istanbul
Web sitesi
www.facebook.com
Adı
Aydın
Soyadı
YILMAZ
Gerçekten temiz nezih bir ortam hazırlamışsınız inşallah allah emeklerinizin karşılığını verir benimde hayalimde böyle bir yer var birgün olur inşallah bol yavrularr sağlıklı mubişleriniz olur inşallah ... evil_idea evil_idea
 

marjinal

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
454
Konum
izmir-tire
Adı
Ayhan
Soyadı
AYTEKİN
tşk ederim Aydın bey..İnşallah size daha iyisi nasip olur.. hayırlı bayramlar
 

marjinal

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
454
Konum
izmir-tire
Adı
Ayhan
Soyadı
AYTEKİN
Syn: Ahmet Tatlıpınar ve Syn: gürhan beye güzel yorumlarından dolayı tşk ederim saygılarrr..
 

Crazyy_man

Takipçi Üyemiz
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
227
Konum
İzmit / KOCAELİ
Web sitesi
www.izmitakvaryum.com
Adı
Cengiz
Soyadı
Kaymak
öncelikle tüm arkadaşların bayramını kutlarım.Çok güzel ve hijyenik bir üretimhane kurmuşsunuz allah utandırmasın umarım sağlıklı ve bol yavrulu günler beklemesi temennisiyle her şey gönlünüzce olsun
 

marjinal

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
454
Konum
izmir-tire
Adı
Ayhan
Soyadı
AYTEKİN
bende senin bayramını en içten dileklerimle kutlar güzel yorumların içinde tşk ederim...saygılar
 

SAYLÜ

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
416
Konum
izmir
Adı
ilyas
Soyadı
merdin
ben hala kafes ölçülerini merak ediyorum abi benim yaptıklarımla karşılaştırıcamda
 

asel09

Takipçi Üyemiz
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
242
Konum
Aydın
Adı
Asel
Soyadı
Öztekin
Ayhan bey hayalimdeki üretimhane. Elinize sağlık maşallah çok güzel olmuş. Bolca üretimler dilerim.
 

marjinal

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
454
Konum
izmir-tire
Adı
Ayhan
Soyadı
AYTEKİN
Sayın Ziya GOKKAYA'ya sayın Asel ÖZTEKİN'e yorumlarından dolayı tşk ediyorum Allahım en güzellerini sizlere nasip etsin..saygılar
 

marjinal

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
454
Konum
izmir-tire
Adı
Ayhan
Soyadı
AYTEKİN
Tülin hanıma,Azure beye,Asel beye güzel yorumlarından dolayı tşk ediyorum Allahım en güzelini sizlere nasip etsin tekrar çok tşk ediyorum...