ÜSDADLARIM BENİM YUVALIKTA HAVA DEİĞİ YOK AMA KAPAĞI AÇILAN YERDE BOŞLUK VAR O =

mardin

Uzman Üyemiz
Katılım
31 Mar 2012
Mesajlar
328
Konum
KAYSERİ
Adı
HAKAN
Soyadı
YAKOMAZ
YETERLİ OLURMU YOKSA DELİK AÇMAM LAZIMMI .

BENİM YUVALIĞIN AYNISI ÜSDADLARIM CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM.
 

forhunters

Üyemiz
Katılım
15 Ağu 2010
Mesajlar
36
Konum
istanbul
Adı
ufuk
Soyadı
yalçın
Üst taraftan karşılıklı olocak şekilde 5 er tane delik açarsan daha iyi olur.
 

habiltanta

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
1,940
Konum
AFYONKARAHİSAR
Adı
Habil
Soyadı
TANTA
Yuvalığın ölçüleri normal yan üst kısımlara 6 veya 8 mm çapında 2 sıra delik açsan yeterli
 

mardin

Uzman Üyemiz
Katılım
31 Mar 2012
Mesajlar
328
Konum
KAYSERİ
Adı
HAKAN
Soyadı
YAKOMAZ
HABİL ABİ YAN TARAFLARA ÜSTTDE 3 ER DELİK AÇSAM OLURMU ABİ.
 

ixirseviyo

Uzman Üyemiz
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
923
Konum
Bursa
Adı
Salih
Soyadı
ÖZDEMİR
hava sirkilasyonu olmazsa nem olacağından dışkı kurumayacak ve vıcık vıcık olacaktır ve yetersiz havadan kuşların astım hastalığına yakalanma riski olacaktır. O yüzden yuvalığın sol ve sağ yanlarından üstten 1.5 - 2 cm.  aşağıdan sırayla  10 mm çapında 3er - 4er delik  yeterli gelecektir