merhaba yardımcı olabilir misiniz? kuşum 5 6gündür sürekli uyku halinde neredeyse tüm gün uyuyor. uyurken inliyor kanatları düşük duruyo. dışkısı biraz sıvı. gagasını ve sol gözünü kafese sürerek kaşıyor sürekli. ilk 2gün sol gözünü hep kapalı tutuyodu. veterinere götürdüm ciddi bi sorun olmadıgını vitaform (sistematik antibakteriyel+vitamin) adında bi ilaç verdi 15gün kullanmamı söledi ve gözüne damla verdi. damlayı 2gün kullandım gözü daha kotü oldu ve sulanmaya başladı. bende damlayı bırakıp 2gündür teremycıan göz kremi kullanıyorum. dün vitaform ilacını kesip (ilaçtan çok emin olamadım) onun yerine aviastım(antibakteriyel) avisol (vitamin) kullanmaya başladım. 2 3gündür çok az da olsa hareketlenme var. ancak 2gündür sürekli karanlık yer arıyor koltuk yatak altlarına giriyor. artık kafeste tünektede durmuyo. yem sece sece de olsa yiyor suyunu da içiyor. ne yapmam gerkiyor yardımcı olur musunuz? hangi ilaca devam etmemi tavsiye edersiniz? uzun oldu kusura bakmayın şimdiden çok teşekkür ederim..





