Yardim

Çağlayan Levent

Takipçi Üyemiz
Katılım
27 Eki 2016
Mesajlar
133
Konum
İzmir
Adı
Çağlayan
Soyadı
Levent
merhaba, erkek kusuma yaklasik 3  hafta once disi bir kus almistim, disi ilk gunden yuva hazirligina basladi ama erkek kusum evcil oldugundan dolayi 7 aydan beri ilk defa kendi cinsimden biriyle yan yana geldi diye disiden korkuyo disi kusumun poposu sismeye basladi yumurtlayacak galiba merak ettigim sey disinin eslesme olmadan yumurtlamasi normal birseymi. eslesme olmadigi gibi en ufak bi yakinlasma yem kusma olayida olmadi daha.




 

vahap

Uzman Üyemiz
Katılım
27 Haz 2016
Mesajlar
255
Konum
afyon
Adı
vahap varol
Soyadı
ülgen
kızgınlık yumurtası ne demektir?
 

Çağlayan Levent

Takipçi Üyemiz
Katılım
27 Eki 2016
Mesajlar
133
Konum
İzmir
Adı
Çağlayan
Soyadı
Levent
Burhan YELTER' Alıntı:
Dişi kuş kızgınlık yumurtası yapacaktır

Venus_V3_5070 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Anladım tesekkur ederım. Erkek kusum eslesmek yada anlasmak adına bı caba gostermıyor dısı geldıgınden berı hep kafesın alt kısmında duruyor arada kur yapmaya cıkıyor yukarı dısı eslesmek ıcın kuyrugunu kaldırdıgı zaman erkek kusum gıdıp kalamar kemıgını altına alıp onla cıftlesıyor. Erkek kusumu tek olarak evcıl sekılde beslemeye devam etsem dısıye baska bır tane erkek alsam kabul edermı acaba?
 

Çağlayan Levent

Takipçi Üyemiz
Katılım
27 Eki 2016
Mesajlar
133
Konum
İzmir
Adı
Çağlayan
Soyadı
Levent
Burhan YELTER' Alıntı:
En dogrusu o olacaktır

Venus_V3_5070 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
yarın gıdıp alayım o zaman baska bı tane erkek. Sagolun burhan bey ılgılendıgınız ıcın.
 

Recep Manay

Uzman Üyemiz
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
585
Konum
İstanbul
Adı
Recep
Soyadı
Manay
Çağlayan Bey Burhan Beye katılıyorum aldığınız erkek ile de en kısa sürede anlaşıp yavruların resimlerini görürüz inşallah.
 

Çağlayan Levent

Takipçi Üyemiz
Katılım
27 Eki 2016
Mesajlar
133
Konum
İzmir
Adı
Çağlayan
Soyadı
Levent
Recep MANAY' Alıntı:
Çağlayan Bey Burhan Beye katılıyorum aldığınız erkek ile de en kısa sürede anlaşıp yavruların resimlerini görürüz inşallah.
cok tesekkur ederım recep bey, allahın ıznıyle ınsallah goruruz o gunlerı :)
 

Çağlayan Levent

Takipçi Üyemiz
Katılım
27 Eki 2016
Mesajlar
133
Konum
İzmir
Adı
Çağlayan
Soyadı
Levent
Erkek kusumu evcıl olarak beslıcegım ıcın onu kendı odama ayırdım dıger dısı kusumada bu sabah 8 aylık erkek aldım bı tanede uretım kafesı aldım. Gerek sıtedekı okudugum bılgılerden gerekse uretımcı kısılerden ogrendıgım kadarıyla erkegı yuvalık olan tarafa koydum kafesın ortasını boldum dısıyıde dıger tarafa koydum. Resımlerı en kısa zamanda paylasıcagım. Sormak ıstedıgım bısey var ortadakı bolmeyı ne zaman acıp kusları bırlestıreyım.
 

Çağlayan Levent

Takipçi Üyemiz
Katılım
27 Eki 2016
Mesajlar
133
Konum
İzmir
Adı
Çağlayan
Soyadı
Levent
kuslarimi yeni kafes alip oraya koymustum bi kac gun aradaki bolmeyi taktim sonra cikarmistim kusum 2 gun once kafese yumurtlamisti bugun bi tane daha yumurtladi bu sefer yuvaliga yumurtlamis cok sevindim gercekten :) insallah devami gelir 





 

Recep Manay

Uzman Üyemiz
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
585
Konum
İstanbul
Adı
Recep
Soyadı
Manay
Çağlayan bey gözünüz aydın, maşallah yuvadan düşmelerini de görürüz inşallah.
 

AyhanOtcuoglu

Site Moderatörü
Yönetici
Katılım
29 Eyl 2015
Mesajlar
1,120
Konum
Manisa
Adı
Ayhan
Soyadı
OTÇUOĞLU
Çağlayan Bey,
Kafesinizde 2 uzak tarafta sadece 2 tünek olsun diğerlerini çıkarın. Kafesin içinde uçsunlar. Bu şekilde zıplarlar ve güzelim geniş kafeste yağlanırlar.
 

Çağlayan Levent

Takipçi Üyemiz
Katılım
27 Eki 2016
Mesajlar
133
Konum
İzmir
Adı
Çağlayan
Soyadı
Levent
Ayhan OTÇUOĞLU' Alıntı:
Çağlayan Bey,
Kafesinizde 2 uzak tarafta sadece 2 tünek olsun diğerlerini çıkarın. Kafesin içinde uçsunlar. Bu şekilde zıplarlar ve güzelim geniş kafeste yağlanırlar.
hafta sonu bir cıft daha kus alcaktım ortayı bolup 2 cıft beslıcektım ayhan bey , onu hesap ederekten boyle bı duzen yapmıstım ama genede soktum sımdılık. Sımdılık boyle 2 tunek kalsın dedıgınız gıbı rahat hareket etsınler.
 

Çağlayan Levent

Takipçi Üyemiz
Katılım
27 Eki 2016
Mesajlar
133
Konum
İzmir
Adı
Çağlayan
Soyadı
Levent
Az once yuvalıktan kemırme seslerı gelıyordu bı baktım dısı yumurtayı gene parçalamış yiyor :( 2 gun oncede bı yumurta daha yapmıstı onuda yedi. Neden boyle yapıyor acaba, bunun bı acıklaması varmıdır. Anlamadım gıttı acaba yanlıs yaptıgım bırseymı var
 

Burhan YELTER

Üyemiz
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
38
Konum
Gebze/KOCAELİ
Adı
Burhan
Soyadı
Yelter
Vahap Varol ÜLGEN' Alıntı:
kızgınlık yumurtası ne demektir?
Kızgınlık yumurtası dişi kuşun çiftleşme olmadan yaptıgı yumurtadır. Bunu yanında erkek olmadanda tek başına yapabilir. İşte bu yumurtalara kızgınlık yumurtası denir.
Hayırlı CUMA'lar kardeşim.


Venus_V3_5070 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi