Şöyle söyleyim, anne babayı bi küre aldım(Ayhan Beyinde Önerdiği Şekilde), sulphamezatin/vitamin/probiyotik, 3-5 gün dinlendirdikten sonra doksisiklin küre başlayacağım. Dış parazit için şu an için açıkcası bir önlemim yok, ama vilmectin bulmaya çalışıyorum, suluklarında kullanacam ancak tabi yavruya nasıl kullanırım bilmiyorum birde kafes taban için akartox almayı düşünüyorum