YENİ ALDIĞIM 500 ADET YAVRULAR VE YENİ SALMALAR

K

koskore

Guest
Maşşallah abicim, Allah nazarlardan saklasın..O yavrularında nice yavrusunun yavrularını görmen dileğiyle hayırlı üretimler..
 

KurKur

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
2,511
Adı
Yılmaz
Soyadı
KURŞUN
    Keşke benimde 250 tane boş kafesim olsa..

  Selahattin Abi, Hayırlı olsun.. Yılda 1'e 25, 1'e 500 verirler inşAllah..
 

kinzavas

Uzman Üyemiz
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
650
Konum
afyonkarahisar
Adı
fatih
Soyadı
ay
Yılmaz KURŞUN' Alıntı:
    Keşke benimde 250 tane boş kafesim olsa..

  Selahattin Abi, Hayırlı olsun.. Yılda 1'e 25, 1'e 500 verirler inşAllah..
Keşke abicim Allah emeğini boşa çıkarmasın inşallah.
 

ERGÜNAHSAP

Uzman Üyemiz
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
6,097
Adı
Şahin
Soyadı
GÜNGÖR
Maşaallah abi. Allah bol verimli üretimler nasip etsin
 

taer

Yeni Üyemiz
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
11
Konum
susurluk
Web sitesi
www.susurlukerkekogrencievi.com
Adı
taşkın
Soyadı
ergün
ABİ MAŞŞALLAH ALLLAH NAZARDAN KEM GÖZDEN UZAK TUTSUN SENİ GORDUKÇE İMRENİYORUM..VE  BİZİM GİBİ ACEMİLERE YOL GÖSTERDİĞİN İÇİN TEŞŞEKURURU BORÇ BİLİYORUM... HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN ABİM.....
 

mango

Uzman Üyemiz
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
347
Konum
Ankara
Adı
Hakan
Soyadı
TUNA
Maşallah Abi hayırlı uğurlu olsun.Rabbim utandırmasın...