sametkabil
Yeni Üyemiz
S.a herkeze yeni üretimhanemin yapım aşamalarını sizlerle paylaşmak istedim atladığım birşey varsa yazarsanız sevinirim şimdiden herkeze teşekkürler.





Buda lağobomuz üzerini fanyans yaptık.


Salmanın etrafını gaz betonla çevrdik 75cm yüksekliğinde tavana kadarda çam ağacıyla iskelesini döndük etranıda pilastik kaplı telle çevirdik pas küf yapmsaın diye.Salmayı ortadan böldük hem kardeş ayırımında kullanmak için hemde yarın birgün jumbo bakarsam iki salmaya ihtiyacım olucak.





Salmaya girip kuşları ürkütmemek için bu yemlği yapmak geldi aklıma dışardan değiştirebiliyorum sadece kuş yakalamak için giriyorum salmaya.


Elektirik tesisatı ve havalandıma tesisatı için baya uğraştık havalandırmayı zaman saatli yaktık elektirik kabloları gözükmesin diye heryere kanalla giçiş yaptık salmanın iki ucuna yağlı petekler için piriz taktık.






Arkadaşlar resimlerin devamı gelicek en kısa zamanda damızlıklarında resimlerini koyıcam.
MAŞŞALLAH...





Buda lağobomuz üzerini fanyans yaptık.


Salmanın etrafını gaz betonla çevrdik 75cm yüksekliğinde tavana kadarda çam ağacıyla iskelesini döndük etranıda pilastik kaplı telle çevirdik pas küf yapmsaın diye.Salmayı ortadan böldük hem kardeş ayırımında kullanmak için hemde yarın birgün jumbo bakarsam iki salmaya ihtiyacım olucak.





Salmaya girip kuşları ürkütmemek için bu yemlği yapmak geldi aklıma dışardan değiştirebiliyorum sadece kuş yakalamak için giriyorum salmaya.


Elektirik tesisatı ve havalandıma tesisatı için baya uğraştık havalandırmayı zaman saatli yaktık elektirik kabloları gözükmesin diye heryere kanalla giçiş yaptık salmanın iki ucuna yağlı petekler için piriz taktık.






Arkadaşlar resimlerin devamı gelicek en kısa zamanda damızlıklarında resimlerini koyıcam.
MAŞŞALLAH...

