yumurtalar ne zaman çıkacak!!

karahan638

Yeni Üyemiz
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
6
Konum
denizli
Adı
metin
Soyadı
karahan
İyi günler eşli muhabbet kuşumun ilk yumurtaları oldu. 1.yumurta geldikten sonra 10 gün sonra 2. yumurta geldi. 2.yumurta geldikten 3 gün sonra 3.yumurta geldi ve 3.yumurtadan 1 hafta sonra da 4.yumurtam geldi.Şimdilik 4 yumurta var.Fakat ilk yumurta geleli 09.05.2012 de gelmişti ama henüz yavru çıkmadı.dişi kuş devamlı yumurtalara basıyor arada bi dışarıya çıkıyor hepsine de basıyor.Ne zaman çıkar acaba yavrular...
 

Saysay

Uzman Üyemiz
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
547
Konum
İstanbul
Adı
Sayra
Soyadı
Senses
Ciftlestikten 10 gun sonra yumurtalar gelmeye baslayip 1 er gun arayla cikmaya devam ederler. Yumurtalardan ise 18-21 gunde yavrular cikar. İlk kuluckalarda genelde tecrubesizlikten dolayi yumurtalar bos cikabilir simdiden hayirli olsun
 

karahan638

Yeni Üyemiz
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
6
Konum
denizli
Adı
metin
Soyadı
karahan
Tamam ama forumdaki bilgilere göre yumurta boşsa üstüne yatmaz ve ayırır diyor.Benim kuşlarda 4 yumurtanın üstüne de yatıyor.ayırmıyor hiç.
 

BULENTBAG

Uzman Üyemiz
Katılım
22 Mar 2012
Mesajlar
618
Konum
İZMİR-BUCA
Adı
BÜLENT
Soyadı
BAĞ
Sayra SENSES' Alıntı:
Ciftlestikten 10 gun sonra yumurtalar gelmeye baslayip 1 er gun arayla cikmaya devam ederler. Yumurtalardan ise 18-21 gunde yavrular cikar. İlk kuluckalarda genelde tecrubesizlikten dolayi yumurtalar bos cikabilir simdiden hayirli olsun
 

fuat

Takipçi Üyemiz
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
105
Konum
diyarbakır
Adı
fuat
Soyadı
özkahraman
1 ci ve 2 ci yumurtanın arasında 10 gün olmasını ilk defa duyuyorum..ilk yumurtan boştur büyük ihtimalle çünkü nerden baksan 25 ci gününe giriyor....diğerlerinide el feneri ile kontrol ede bilirsin...
 

Rainbow Muhabbet

Uzman Üyemiz
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
539
Konum
İSTANBUL
bence cok degısık durum 1 ve 2cı yumurta arasında 10 gun olmaz oyle oldugunu farzedelım sonrakı yumurtaların da yumurtlama suresını tutarsak  cokdan cıkmıs olması lazımdı ılk yumurta  bence bos olur onlar ılk yumurtalamalarıysa tecrubesızlıktır sabırlı ol daha sonrakıler cıkar bunları bos olursa
 

SAYLÜ

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
416
Konum
izmir
Adı
ilyas
Soyadı
merdin
büyük ihtimalle yumurtalar boş çıkabilir ve yumurtlama zamanları 1 er gün değil 2 şer gün arayla devam eder saygılar
 

ERGÜNAHSAP

Uzman Üyemiz
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
6,097
Adı
Şahin
Soyadı
GÜNGÖR
Kuş annelik iç güdüsünden dolayı yumurtalar boş olsa bile yatar. Sizin kuşlarınızın yumurtlama düzeninde de bir bozukluk var. İlk yumurta hatta ikinci yumurta bile tutmuş olsaydı şimdiye kadar çıkmış olması gerekirdi
 

karahan638

Yeni Üyemiz
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
6
Konum
denizli
Adı
metin
Soyadı
karahan
evet benim de dikkatimi çekti fakat dediğim gibi yumurtlama günleri çok farklı.Ben ne zamana kadar bekleyeyim o zaman.Bunlar ilk yumurtam olduğu için heyecanlıyım inşallah boş değillerdir.Mesajlarınız için teşekkürler ilginiz içinde.
 

karahan638

Yeni Üyemiz
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
6
Konum
denizli
Adı
metin
Soyadı
karahan
Arkadaşlar dün akşam yumurtaları kontrol ettim.ışığa tuttum 2 tanesi boş 2 tanesi dolu görünüyor.Galiba boş olanlar ilk yumurtlar günleri geçmişti zaten.Diğerlerinin ise biri bu cumartesi diğeri de haftaya inşallah çıkarlar.Boş olan yumurtaları alayım ben tekrar yerine koydum.
 

Saysay

Uzman Üyemiz
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
547
Konum
İstanbul
Adı
Sayra
Soyadı
Senses
Metin KARAHAN' Alıntı:
Arkadaşlar dün akşam yumurtaları kontrol ettim.ışığa tuttum 2 tanesi boş 2 tanesi dolu görünüyor.Galiba boş olanlar ilk yumurtlar günleri geçmişti zaten.Diğerlerinin ise biri bu cumartesi diğeri de haftaya inşallah çıkarlar.Boş olan yumurtaları alayım ben tekrar yerine koydum.
boş olan yumurtaları almanı tavsiye ederim boş yere dişiyi oyalamamış olursun :)
 

karahan638

Yeni Üyemiz
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
6
Konum
denizli
Adı
metin
Soyadı
karahan
arkadaşlar ilk yavrum geldi.çok mutluyum.Tam 18 gün oldu.Sanırım diğeri de haftaya perşembe günü.Şükür yıllar sonra muhabbet kuşum yavruladı çok güzel bişiy yaaa...ilginiz için teşekkür ederim..