berrin YASMÜN
Üyemiz
evde besledigim 1 çift muhabbet kuşum var kurban bayramında 1 kuluçka dönemi geçirdiler ve 1 tane yavruyu 1 haftaya yakın baktılar 2 ci yavruyu da bi kaç gün 3cü yavruyu sag görmedim dahminimce yavruları ezdiler ve o yüzden öldüler erkek ben oda girdigim zaman hemen yuvalıga giriyordu asıl sorum şu şimdi eve geldigimde kuşlara bakayım dedim bi baktım ki kafesin tabanında bi tane yumurta bende aldım yuvaya koydum bi 5 dk sonra baktım atmış tekrar yuvalıga koydum yine atmış 3cü kez yuvalıga koydum tekrar atmış ve yumurta kırılmış icon_wall bunun sebebi ne olabilir?birde daha önceki kuluçkasında ilk yumurta gelmeden kanatlar çok düşüktü ve dışkı çok büyüktü şimdi hem dışkı büyük degil hemde kanatları o kadar düşük degil bi anlam veremedim ve yumurtayı ışıga tuttm siyahlıklar vardı boş desem boşa benzemiyordu :'(

