Herkese merhaba,
hobi amaçlı olarak bundan 6ay önce aldığım bir çift çek kırması (çek kırması olduğunu satıcı söyledi teyit etmedim) muhabbet kuşlarımızdan erkek olanın tüylerinde bir sorun var, genetik olabilir gibi geldi bana, bilhassa kuyruk tüyü çıktıktan bir müddet sonra düşüyor.
Büyük ihtimalle bu sebepten dolayı yavrulama olmuyor. çiftleştiklerini hiç görmedim. dişi sağlıklı. sizce sorun nedir? erkeği gözden çıkarayım ve yerine yeni bir erkek mi alayım? yoksa tedavisi olan bir hastalık mıdır bu? yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim. foto gerekli ise yükleyebilirim.
hobi amaçlı olarak bundan 6ay önce aldığım bir çift çek kırması (çek kırması olduğunu satıcı söyledi teyit etmedim) muhabbet kuşlarımızdan erkek olanın tüylerinde bir sorun var, genetik olabilir gibi geldi bana, bilhassa kuyruk tüyü çıktıktan bir müddet sonra düşüyor.
Büyük ihtimalle bu sebepten dolayı yavrulama olmuyor. çiftleştiklerini hiç görmedim. dişi sağlıklı. sizce sorun nedir? erkeği gözden çıkarayım ve yerine yeni bir erkek mi alayım? yoksa tedavisi olan bir hastalık mıdır bu? yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim. foto gerekli ise yükleyebilirim.

