yuvalık ısıtma

muhabbet19

Uzman Üyemiz
Katılım
25 Kas 2012
Mesajlar
299
Konum
sarıyer
Adı
recep
Soyadı
uyan
soba kullandığımız için sabaha karşı evin içi soğuyur 4-5 saat boyunca 14 derece felan oluyor yuvalığı bu süre içnde nasıl sıcak tutabilirim
 

muhabbet19

Uzman Üyemiz
Katılım
25 Kas 2012
Mesajlar
299
Konum
sarıyer
Adı
recep
Soyadı
uyan
benim kuşlar korkar gibi geliyor kafesi komple kaptırsam sadece yuvalığın etrafına ufak battineye sarsam olurmu
 

yosuncan1

Uzman Üyemiz
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
1,808
Konum
mardin
Adı
fatih
Soyadı
mansız
Yuvada yavrumu var yumurta mı? Dışardan da işe yarar zaten 14-15 derece yavru yoksa çok düşük değil
 

muhabbet19

Uzman Üyemiz
Katılım
25 Kas 2012
Mesajlar
299
Konum
sarıyer
Adı
recep
Soyadı
uyan
yumurta var şuanda altında, yumurtaların altında talaş yok kenarlarda var talaş ,yumurtalar tahtanın üzrinde duruyor talaş şimdi koysam olurmu bazen 13 dereceye kadar düşüyor
 

karahanuzun

Uzman Üyemiz
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
2,050
Konum
İZMİT
Adı
Karahan
Soyadı
UZUN
acıkcası  ısı sisteminde başka aklıma  bir kutu hazırla  kafesi onun içine pek boşluk kalmayacak şekilde koy yuvalık kısmını tamamen kapa kafes kısmı acıkta kalsın aklıma gelen bu  ısıma ımkanın yoksa  13 derece  tehlike sayılır  on derecede yavru alan duydum ama  alışması lazım uzun sure ortama
 

muhabbet19

Uzman Üyemiz
Katılım
25 Kas 2012
Mesajlar
299
Konum
sarıyer
Adı
recep
Soyadı
uyan
kuş üstüne yatınca ısıtıyor yumurtayı onun ısı yetmiyormu acaba bide neyin alışması lazım :)
 

karahanuzun

Uzman Üyemiz
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
2,050
Konum
İZMİT
Adı
Karahan
Soyadı
UZUN
elbette yetiyordur  ama  siz üşüdüğünüzde ne yaparsınız sağa sola hareket eder ellerinizi ovuşturursunuz  ve metobolizman yağ isteyecektir sıcaklık  için bunuda yiyecekten sağlacaksındır  onlarda  onun gibi  düşün.... alışma mevzusuda  eğer  soğuk bir  ortamda  alışan  kuşla sıcağa alışan kuş farklı yapıya sahp olurlar
 

kano35

Takipçi Üyemiz
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
165
Konum
izmir
Adı
KAZIM KENAN
Soyadı
ŞENCİ
yapı marketle ısı yalıtımı için pembe renklerde bir madde var adını bilmiyorum.köpük gibi bişi.1 tabakası 5 tl falan.onu yuvalık ölçülerinde kesip yuvalığı sarmayalabilirsiniz.
 

karahanuzun

Uzman Üyemiz
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
2,050
Konum
İZMİT
Adı
Karahan
Soyadı
UZUN
kutunun içinide  bununla  kaplayabilirsiniz ve kazım beyın dediği gibi  ekstra olarak yuvalıgıın dısınıda kaplayabilirsiniz
 

alibeyk

Uzman Üyemiz
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
4,345
Konum
İstanbul
Adı
mert
Soyadı
aydın
Karahan UZUN.' Alıntı:
üstad  ısı düşük soğuklarda  dahada düşecektir
doğrudur karahan
ancak aynı odada soba varsa pek birşey etken edeceğini sanmıyorum
oda sönse bile tekrar yakana kadar pek etken etmez
kaldıki 14-15 derece çok zorlamaz
çünkü yazdığına göre sürekli bu derecede bırakmıyor galiba kuşları..