Selamun Aleykum..Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.Ankaralı hayvanseverler olarak bir iftar organizasyonu yapsak nasıl olur diye düşündüm.İşim geregi(müzisyen) çalıştıgımız yerle de böyle bi konu için görüştüm.Sagolsunlar hiç kar almadan bu yemegi düzenleyebileceklerini...