][/url] arkadaşlar yaklaşık 7 8 aydır bedeler aldığımda yumurta vardı altında oturmadılar ilk getirdiğimde 7 8 kez çifleştiler 8 aydır dişi iki kez kızıştı şimdide kızışmış halde ama ne çiftleşme var nede yuvaya girdiler 1 kez bile oda onlara ait sıcaklık süper mamaları nı eksik etmiyorum...