ÜRETİCİ ABİLERİM, ARKADAŞLARIM BİR SÜREDİR SİTEDE OLAMADIM BU SENE BENİM LİSEDE SON SENEM VE ÜNİVERSİTE HAYATI BAŞLIYACAK İNŞALLAH SON DÜZLÜK ARTIK BEN ELİMDEN GELENİ YAPTIM ÇALIŞTIM ARTIK YAPICAĞIM TEK ŞEY ALLAH A DUA ETMEK SİZDE BENDEN VE SINAVA GİRİCEK OLAN ARKADAŞLARIMDAN DUALARINIZI...