Merhabalar,4 adet pamuk yavrularım ortalama 1 aylarını doldurup 2-3 günde geçti,hatta 1ini azönce çıkarttım uçtu bile :)
Fakat lakin bunlar hala anasından babasından yem yiyorlar ayırmalımıyım,nasıl anlıyacağım yem kırdıklarını.Sonuç olarak napim ben şimdi bu cücükleri :)