Bazen üretici arkadaşlarla toplanıp sohbet ediyoruz.adanada üretici ekrem ve mehmet ustanın bana dediğine göre bazı kuşlar yumurtlamayıp içinde yumurtayı eritiyorlar , ne derece doğru bilemem ben o iki ortak üreticiden duyduklarımı söylüyorum acaba böyle bir şey söz konusu olabilirmi...!