FeyzullahCrazymotorist kullanıcısının son içeriği

  1. F

    acil yardimlariniz gerekıyor muhabbet kuş anesi yavru tuylenmeden attı

    http://c1202.hizliresim.com/u/j/2rx5t.jpg[/img][/url] muhabetlerın yuvalıgı bu kardeş bugunde bi baktim 1 tane daha atmiş cok kucuk buda
  2. F

    acil yardimlariniz gerekıyor muhabbet kuş anesi yavru tuylenmeden attı

    cVP ALDİM GEREK KALMADİ İLGELENMEDİNİZ İCİN TŞK EDERİM
  3. F

    acil yardimlariniz gerekıyor muhabbet kuş anesi yavru tuylenmeden attı

    Merhabalar öncelikle yeni dizan edilmiş sitemiz hayırlı olsun cok guzel olmuş bende neden sayfa goruntelemıyor diyordu faceden tekrar denedim ve cikti sayın abilerim ve arkadaşlarim benim sorunum şu anne kuş yumurtladi 7 tane ve hepsı cıktı ama şöyle 3 tane cıktı sonra ileri gün 2 tane cikti...
  4. F

    sıcakların artması

    BENİM KÜLÜBE 50 DERECE OLDU BUĞUN
  5. F

    DENEME AMAÇLI EKTİĞİM KIZIL DAL DARI

    bu ne işe yariyor galiba kuşlar icin mi ektin
  6. F

    arkadaşlarim ve ustalarim bana acil bilğilerinize ihtiyacm vardir?

    yalitim dedigin şey nedir yoksa staformu o nu yaptim yinede sicak
  7. F

    arkadaşlarim ve ustalarim bana acil bilğilerinize ihtiyacm vardir?

    merhabalar benim bahcemde kuşlar icim külübe yapmiştim kişin cok oldu yanliz yazi bu kadar sicak olacagi külubenin ici bu kadar tahmin edemedim güneş 12:00 da kulübenin icinde 40. 45 derece oluyor ben buraya ne yapabilirim saygilar NOT : sizden gelen bilgiler sonra yapıcam kulube küşlarim hepsi...
  8. F

    Üretim Hanenizi Nasıl Soğutuyorsunuz..??

    vantorotorla sogutuyorum şimdilik
  9. F

    nasıl eşleşirler

    SEN ONA 3 VEYA 5 ERKEK AL AT KESİNLİKLE BİRİSİYE ANLAŞACAKTİR YADA ŞÖYLEDE YAPALİRSİN ERKEK DİŞİ KAFESİNİ AYİR KAFEŞLERİ YANYANA KOY OZAMAN OLUR Bİ NE İSTERSEN BİRDE BUĞDAY CİMLENDİR COK FAYDASİ OLUYOR  KOLAY GELSİN
  10. F

    Ev

    BENDE İŞİTİCİ LANBA VAR GECELERİ ZAMAN SAATİ BAGLADİM LANBANİN RENGİ KİRMİZİ SAATİ GELDİMİ YANİYOR SONUYOR NE YAPACAZ OZAMAN
  11. F

    arkadaşlar cok araştirdim bir türlü dişi köpeğime isim bulamadim

    evet sorun buyuktur coooooooooooooooooooooook buyuk
  12. F

    arkadaşlar cok araştirdim bir türlü dişi köpeğime isim bulamadim

    Muhammet güzelmiş ama yarin birgun buyucek arkadaşim