MetiN CanseveR kullanıcısının son içeriği

  1. M

    Kocaeli izmitte Satılık Yavru Çekoslavak Muhabbet Kuşu Arıyorum

    forumda ayhan yıldırım var onunla iletişime gece bilirsin.Onda şu an yeni çıkmış yavrular var.
  2. M

    El yapımı gaga taşı

    Ellerine sağlık güzel çalışma. Bende bir ara yapmıştım halen bitmedi bitince senin tarifi de denerim.
  3. M

    Mama problemi yasiyorum.!

    5.deneme..aynalı mamalık+havuc+nemlendirilmiş hazır mama. Sonuç..tek kuş sadece ayna ile oynuyor.ama havuc sever o kesin havuçları ayıklar. Çiftlerden erkek mamalığa daldı havuçlarımı ayıklıyor bilmiyorum sabah mamalığı alınca belli olur.
  4. M

    Hobi amaçlı başladık

    Maşallah çok güzeller .Hayırlı olsun. Kafeslerini ve tertip düzeni beğendim. Ben şartlardan dolayı kuş miktarını arttıramıyorum .4 gözlü pvc sistem eve çok iyi giderdi ama maalesef aldırmaz benim reis.
  5. M

    Mama problemi yasiyorum.!

    crying Destekleriniz için teşekkürler  C:-) tarçınlı denemede başarısız gözüküyor.dişi mamalığın tuneğinde duruyor , mama ile arasında 15 mm mesafe var ama yemiyor. icon_wall 5.deneme = Akşama havuc rendeleyip mama ile karıştırcam.( havuclu çok az bisküvi tozu yiyorlardı )
  6. M

    Mama problemi yasiyorum.!

    3.deneme..yemli olan mama ellenmemiş sayılır.her iki kafesdede.bu sefer mama üzerine tarçın döktüm bakalım.hala ilgi yok.oda mis gibi tarçın kokuyor.
  7. M

    Mevlid Kandili

    Amin
  8. M

    Mama problemi yasiyorum.!

    Dünden kalanları döktüm hiç ellenmemiş.1 mamalık yapıp 2 ye böldüm.2 mamalık oldu.üzerlerini yem ile örttüm.denemelere devam.
  9. M

    Mama problemi yasiyorum.!

    olmaz , illaki yiyecekler , ben anlamam. smileki mama problemi ev üreticilerinde var , besiçilerde zaten yavru iken alıştırılıyor , birde oradaki bir çok kuş yiyince ötekinede örnek oluyor onlarda yemeye başlıyor. Bu durum çiftleşmeleri içinde geçerli , ben halen marttan beri bir çiftimi...
  10. M

    HAZIR MAMA ÖNERİSİ

    akşam iki mamalığada ayna taktım.( kuşun salıncaklı aynası vardı onları soktum ).Bir çift bir kafesde , 1 erkek ayrı kafesde pek saldırmadılar ama uzun süre denemelere devam edeceğim.
  11. M

    HAZIR MAMA ÖNERİSİ

    Ayna olayını yeni duydum bende mama yediremiyorum bu nu deneyim.
  12. M

    Damızlık Rainbow Çek takım

    maşallah çok güzeller rainbow ve tepelileri çok seviyorum. Alana hayırlı olsun. thumbsupbo
  13. M

    Bir kafese 1 dişi 2 erkek konurmu

    Tamam öğrenmesin vazgeçtik , 3 ü bir arada olurmu ? eğer kavga yok ise ? şimdilik ayrı kafesde duruyor bir erkek ? 2 erkek 1 dişi ile çiftleşme şansım artarmı ?
  14. M

    Mama problemi yasiyorum.!

    aynı dert bendede vardı ben alıştıramadım gitti. ama tekrar başlıyacağım denemelere.Rendelenmiş havuç üzerine mikserde çekilmiş karışım tozundan biraz çok değil katınca yiyorlar ama.Eğer toz oranı fazla olursa yemiyorlar.
  15. M

    Bir kafese 1 dişi 2 erkek konurmu

    Bir yıldır çiftleştirme için uğraşıyorum , erkek yavrudan büyüttüğüm kendi kuşum , dişiyide yetiştirici arkadaşdan aldım ( ayhan yıldırım) , 7-8 ay oldu tık yok. erkek hiç ayak bile atmıyor ( bu ikinci dişisi ) , bende kızdım kayın validenin erkek kuşunu getirdim benimki belkide iş bilmiyor...