5.deneme..aynalı mamalık+havuc+nemlendirilmiş hazır mama.
Sonuç..tek kuş sadece ayna ile oynuyor.ama havuc sever o kesin havuçları ayıklar.
Çiftlerden erkek mamalığa daldı havuçlarımı ayıklıyor bilmiyorum sabah mamalığı alınca belli olur.
Maşallah çok güzeller .Hayırlı olsun.
Kafeslerini ve tertip düzeni beğendim.
Ben şartlardan dolayı kuş miktarını arttıramıyorum .4 gözlü pvc sistem eve çok iyi giderdi ama
maalesef aldırmaz benim reis.
crying
Destekleriniz için teşekkürler C:-)
tarçınlı denemede başarısız gözüküyor.dişi mamalığın tuneğinde duruyor , mama ile arasında 15 mm mesafe var ama yemiyor. icon_wall
5.deneme = Akşama havuc rendeleyip mama ile karıştırcam.( havuclu çok az bisküvi tozu yiyorlardı )
olmaz , illaki yiyecekler , ben anlamam. smileki
mama problemi ev üreticilerinde var , besiçilerde zaten yavru iken alıştırılıyor , birde oradaki bir çok kuş yiyince ötekinede örnek oluyor onlarda yemeye başlıyor.
Bu durum çiftleşmeleri içinde geçerli , ben halen marttan beri bir çiftimi...
akşam iki mamalığada ayna taktım.( kuşun salıncaklı aynası vardı onları soktum ).Bir çift bir kafesde , 1 erkek ayrı kafesde pek saldırmadılar ama uzun süre denemelere devam edeceğim.
Tamam öğrenmesin vazgeçtik , 3 ü bir arada olurmu ? eğer kavga yok ise ? şimdilik ayrı kafesde duruyor bir erkek ?
2 erkek 1 dişi ile çiftleşme şansım artarmı ?
aynı dert bendede vardı ben alıştıramadım gitti.
ama tekrar başlıyacağım denemelere.Rendelenmiş havuç üzerine mikserde çekilmiş karışım tozundan biraz çok değil
katınca yiyorlar ama.Eğer toz oranı fazla olursa yemiyorlar.
Bir yıldır çiftleştirme için uğraşıyorum , erkek yavrudan büyüttüğüm kendi kuşum , dişiyide yetiştirici arkadaşdan aldım ( ayhan yıldırım) , 7-8 ay oldu tık yok.
erkek hiç ayak bile atmıyor ( bu ikinci dişisi ) , bende kızdım kayın validenin erkek kuşunu getirdim benimki belkide iş bilmiyor...