ACABA NEDEN?

scdemirbas

Üyemiz
Katılım
27 Kas 2012
Mesajlar
93
Konum
ardahan
Adı
serkan
Soyadı
can
arkadaşlar evde iki çift kuşum var. 2 aralıkta ilk yavru yumurtadan çıktı şuan da 30 günü geçti. forumda bazı arkadaşların 30 günlük kuşlarını görüyorum da benim kuş geri kaldı gelişim konusunda sanırım. 
1 acaba gelişim geriliği  diye bişey varmı
2 varsa nasıl normale çevirebilirim.
yardımlarınızı esirgemeyin lütfen
 

scdemirbas

Üyemiz
Katılım
27 Kas 2012
Mesajlar
93
Konum
ardahan
Adı
serkan
Soyadı
can
erkek ingiliz dişi yerli. bi de daha önce erkek de yumurta ya yattığından ve dişi kıskandığından erkeği selahattin abinin tavsiyesi ile ayırmıştım.
 

senfoniork22

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
1,835
Konum
Antalya
Adı
Ahmet
Soyadı
Tatlıpınar
kuşlar yavru büyütürken her gün mama vermeniz lazım mama veriyorsanız anne baba yavruya iyi bakan bir çiftse yavrular tosun gibi olur yavruya iyi bakmayan bir çiftse ne kadar mama versenizde yavrular zayıf oluyor