scdemirbas
Üyemiz
arkadaşlar evde iki çift kuşum var. 2 aralıkta ilk yavru yumurtadan çıktı şuan da 30 günü geçti. forumda bazı arkadaşların 30 günlük kuşlarını görüyorum da benim kuş geri kaldı gelişim konusunda sanırım.
1 acaba gelişim geriliği diye bişey varmı
2 varsa nasıl normale çevirebilirim.
yardımlarınızı esirgemeyin lütfen
1 acaba gelişim geriliği diye bişey varmı
2 varsa nasıl normale çevirebilirim.
yardımlarınızı esirgemeyin lütfen

