Merhaba Uzun süredir hobi amaçlı üretim yapıyorum. Bi kuşumda maalesef SALMONELLA yada sallabaş dediğimiz hastalık başladı. gözlemlemlerime göre merkezi sinir sisteminde başlamış. kusma yok ishal yok yeme içmede sorun yok şişlik yok ayakta vs de.denge sorunu uyku sorunu yok. dışkı gayet sağlıklı duruyor. belirli Aralıklarla kafasını arkaya yandan atıyor topluyor. Kötü olan 4 yavrusu var ve nasıl bir yol izlemeliyim kararsız kaldım. Öncelik olarak B kompleks vitamin ve Ek Selenyum ağırlıklı takviye ile başlayıp devam mı etmeliyim. Yoksa baytril ile tedaviye mi başlamalıyım. Yavruları olduğu için karasız kaldım. Babada var hastalık ayırıpta mı tedaviye alınmalı. Kafes ve ekipmanları virkon s ile Dezenfekte ettim diğer kuşlarımdan ayırdım. Bilgi sahibi olan yada tecrübe etmiş olan biri yardımcı olursa çok sevinirim.

