ARKADAŞLIKLAR BÖYLE OLMALI

yalçın08

Takipçi Üyemiz
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
116
Adı
kamil
Soyadı
yalçın
Selahattin abi,güzel paylaşım için teşekkürler..
 

cırgane

Üyemiz
Katılım
27 Ocak 2011
Mesajlar
56
Konum
İSTANBUL-BAĞCILAR
Adı
SERKAN
Soyadı
AYDENİZ
işte arkadaşlık dostluk budur ..istanbul gibi bir yerde bu tip arkadaşlara zor sahip olunur. ama yine az da olsa olur.zaten gerçek dostların sayısı çok olmaz.olsaydı zaten bir değeri olmaz...serkan öğretmen
 

hasan ergor

Takipçi Üyemiz
Katılım
15 Nis 2010
Mesajlar
127
Konum
adana
Adı
HASAN BASRİ
Soyadı
ERGÖR
AMİN ALLAH HEPİMİZE BÖYLE ARKADAŞLAR VERSİN. SAĞOLASIN ELLERİNE SAĞLIK ABİ
 

Gunesisigi

Takipçi Üyemiz
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
140
Konum
Adana
Adı
Akşit
Soyadı
ER
  Arkadaşlıklar böyle olmalı,herkes aynı fikirde ama aslolan ''arkadaş arkadaşın aynasıdır'' derler. Sen nasıl biriysen arkadaşın da öyle biri olacaktır.
  Yani işin sırrı sende arkadaş  ;)
  Paylaşım için teşekkürler Selahattin Ağabey
 
E

elaziz2316

Guest


    AMİN AMİN AMİN

    Paylaşım için teşekkürler.
 

pg_cem

Üyemiz
Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
53
Konum
istanbul
Adı
cem
Soyadı
erdoğan
abi tesekkur ederım kalbime kalbime vurdu paylaştıgın slayt allah razı olsun
 

mustafa karaeli

Uzman Üyemiz
Katılım
7 Kas 2010
Mesajlar
948
Konum
TİRE/İZMİR
Adı
Mustafa
Soyadı
KARAELİ
selahattin abi paylaşım için teşekkürler.Bu videoyu yeni yetişen nesile defalarca izletmek gerekir.Malesef o kadar ruhsuz bir nesil yetişiyorki ülkemin geleceğinden endişeliyim.
 

cankarakoch

Uzman Üyemiz
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
1,914
Konum
BURSA
Adı
Can
Soyadı
KARAKOÇ
Selahattin abi gerçekten çok önemli konulara değiniyosun ve bizlerle paylaştıklarınla kişiliğini yansıtıyosun. Gerçekten çok iyi bir abi ve arkadaşsın insanlara çok faydalısın allah senden razı olsun.