Selam arkadaşlar.
Bu ayrık bacak olayına bir türlü çözüm bulamadım doğru bilgi almak istiyorum bir kaç sorum var.
1- Ayrık bacak kalıtsal yani dna dan gelen bir hastalıkmıdır?
2- Yuvalığın zemininden kaynaklanırmı?
3- Tedavisi varmı?
İlk çiftimin yavrularında yaklaşık %40 oranında bu hastalık vardı anne 4 ay önce öldü o anneden yavru bir dişi ayırmıştım kendime bu hafta 2 yavrusu oldu ama yavrular bana ayrık bacak gibi geldi acil yardım ederseniz sevinirim şimdiden çok teşekkür ederim.
Bu ayrık bacak olayına bir türlü çözüm bulamadım doğru bilgi almak istiyorum bir kaç sorum var.
1- Ayrık bacak kalıtsal yani dna dan gelen bir hastalıkmıdır?
2- Yuvalığın zemininden kaynaklanırmı?
3- Tedavisi varmı?
İlk çiftimin yavrularında yaklaşık %40 oranında bu hastalık vardı anne 4 ay önce öldü o anneden yavru bir dişi ayırmıştım kendime bu hafta 2 yavrusu oldu ama yavrular bana ayrık bacak gibi geldi acil yardım ederseniz sevinirim şimdiden çok teşekkür ederim.






