gökhan kaplan
Yeni Üyemiz
- Katılım
- 4 Ara 2015
- Mesajlar
- 1
- Adı
- gökhan
- Soyadı
- kaplan
Selam arkadaşlar 20 kasım da Batuhan çolak facebook sayfasında satılık kuş ilanları vardı. Bende içlerinden gri erkek bir kuş beğendim direk aradım kuşların yaşını ve fiyatını sordum, 2014 doğumlu, 700 lira
fiyatı olduğunu söyledi eşinin ne renk olduğunu sordum yeşil olduugunu ve fotoğraflarını gönderdi. Tamam dedim hiç pazarlıksız 700 lira kredi kartından aynı gece ödeme yaptım,
3 gün sonra kuşları gönderdi. Kuşlara baktığımda erkek kuşun fotoğraftaki kuşla aynı olmadığı ve 2015 bilezikli olduğu gördüm. dişi kuşta bilezik bile yoktu, tahminimce kuşun yaşı büyüktü ve bileziği kırılmıştı dahası kuşun kuyruğu yoktu,kuyruk kısmında iki tane nasırlaşmış yara vardı + yağ toplaması vardı ilk başta ur sandım aradım ve durumu izah ettim bileziksiz dişi kuş dediğimde bendeki dişiler bileziksiz dedi, kuş da ur var veya yağ toplanması var dedim, nereside altında mı üstündemi yanında mı diye afalamaya başladı. Kafasında senaryo yazmaya başladı. yoktur öyle bişey dedi. 1.5 ay önce yumurtadan kalktı yazdı az daha ısrar edince, çocuğunun üstüne yemin etmeye başladı görmedim dedi görsem göndermezdim dedi kabul etti kuşun sıkıntılı olduğunu. gönder dedi bana sonra yarışmaya gidecem 15 gün sonra gönder diye yazdı bahaneler bahaneler,dişi kuş geçenlerde öldü. Allah a havale ediyorum parasında değilim o kuşunda günahına soktu bizi.
fiyatı olduğunu söyledi eşinin ne renk olduğunu sordum yeşil olduugunu ve fotoğraflarını gönderdi. Tamam dedim hiç pazarlıksız 700 lira kredi kartından aynı gece ödeme yaptım,
3 gün sonra kuşları gönderdi. Kuşlara baktığımda erkek kuşun fotoğraftaki kuşla aynı olmadığı ve 2015 bilezikli olduğu gördüm. dişi kuşta bilezik bile yoktu, tahminimce kuşun yaşı büyüktü ve bileziği kırılmıştı dahası kuşun kuyruğu yoktu,kuyruk kısmında iki tane nasırlaşmış yara vardı + yağ toplaması vardı ilk başta ur sandım aradım ve durumu izah ettim bileziksiz dişi kuş dediğimde bendeki dişiler bileziksiz dedi, kuş da ur var veya yağ toplanması var dedim, nereside altında mı üstündemi yanında mı diye afalamaya başladı. Kafasında senaryo yazmaya başladı. yoktur öyle bişey dedi. 1.5 ay önce yumurtadan kalktı yazdı az daha ısrar edince, çocuğunun üstüne yemin etmeye başladı görmedim dedi görsem göndermezdim dedi kabul etti kuşun sıkıntılı olduğunu. gönder dedi bana sonra yarışmaya gidecem 15 gün sonra gönder diye yazdı bahaneler bahaneler,dişi kuş geçenlerde öldü. Allah a havale ediyorum parasında değilim o kuşunda günahına soktu bizi.

