İyi günler Konuşan kuşuma eş almıştım dişi kuş benden önce arkadaşımdaydı, arkadaşım o dişiden yavru almıştı.Benim kuşla da İki kere kuluçka geçirdi ilkinde 4 yumurta biri çıktı öldü. Diğerinde 7 yumurta 1 i doluydu çıkamadı.Dişiyi değiştirdim 12 aylık bir dişi getirdim kızgın hemen yuvayı inceledi ve ilk gün çiftleştiler fakat bugün 7 gün oldu hala çiftleşiyorlar dişi yuvaya az giriyor orda pek kalmıyor sizce neden yumurtlamıyor olabilir dişinin sanırım ilk kuluçkası olacak Erkek(Paşa) 18 aylık ve hiç rahat bırakmıyor dişiyi yorumlarınızı bekliyorum.Önceki dişi biraz yaşlı idi eğer bundan da yumurtlayıp çıkmazsa tohumu yok diye düşünecegim tabi yumurtlarsa iyi günler.

