- Katılım
- 20 Şub 2011
- Mesajlar
- 3,078
- Konum
- Batman
- Web sitesi
- www.powermaxmama.com
- Adı
- Behzat
- Soyadı
- Tiğiz
Şemsettin SEVİNÇ' Alıntı:maşallah
Hasan BAYTEMÜR' Alıntı:maşallah hayırlı üretimler
Yavastan kümesime güzel tepeli kanları kazandırmaya basladım ALLAH ın izniyle ilerki zamanlarda cok daha kaliteli tepeliler üretmeye başlayacaz.. yeterki isteyip emek sarfedelim.. Avrupalıyı bile geceriz.. Türkiyedeki tek eksikligimiz bilincsiz kus üretimi ve kanatlılarla ilgili kurulusların ve uzmanlarımızın eksik olması...Burhan KADEM' Alıntı:maşallah behsat kardeş anadoluda tepeli üretici olmanın gururunu yaşıyoruz hep batı hep batı olmaz biraz anadolu kardeşleirmizde ön plana çıkması lazım diye düşünüyorum nice daha güzel yavrular alman dileğiyle

