Di-a-zyme 256 Biyomatoxin BiraMayası Vitomin-L Vitamin+Mineral+Elektrolit

manwolker

Üyemiz
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
47
Konum
ankara
Adı
onurhan
Soyadı
abacı
Di-a-zyme 256 ( Mamaya ve Suya Katılan )
Biyomatoxin BiraMayası ( Mamaya ve Suya Katılan )
Vitomin-L Vitamin+Mineral+Elektrolit ( Mamaya ve Suya Katılan )

25 takım kuşum var bu ilaçları yenı aldım nasıl kullanmam lazım  bi yardımcı olurmusunuz
 

Salih KARAVUŞ

Takipçi Üyemiz
Katılım
9 Ara 2011
Mesajlar
182
Konum
İSTANBUL
Adı
SALİH
Soyadı
KARAVUŞ
az once bılal beyı aradım sordum kendısı daha ıyı yanıtlayacaktır ama bana soyledıgını soyleyeyım

1- Vitomin-L Vitamin+Mineral+Elektrolit  her gun sularına karıstırarak verılecek ( sularda ıkı gunde kalsa sorun olmazmış ama sakın ıkı gunun ustune cıkarmıyın)

2-Biyomatoxin BiraMayası  haftada 3 gun mamalarına karıstırarak kullanacaksın her kus ıcın 1 gr. peş peşe 3 gün kullanacaksın ıclerınde en dıkkat edılmesı gereken ılac budur

3- Di-a-zyme 256 her gun mamalarına karıstırarak kullanacaksın benım 6 kusum ıcın bır cay kasıgı olcek verdı sızde 25 takım ıcın 9 10 cay kasıgı kullanablırsınız


ınsallah yanlış bısey yoktur yınede ustalardan yorum bekleyınız 
 

amazonia

Uzman Üyemiz
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
1,175
Konum
Bandırma/Türkiye
Adı
Bilal
Soyadı
ERDEM
Onurhan;

Bira Mayası;
Haftada 3 gün bir birini takip eden 3 örneğin pazartesi salı çarşamba gibi kuş sayısı x 1 gr. şeklinde mamalarına katıp vereceksin.
Bu dikkat edilmesi gereken bir üründür, daha fazla yarasın diye fazla kullanmayın.

Vitomin-L;
İstediğin zaman kullanabilirsin mesela bira mayası kullanmadığı 4 gün bunu ister sularına ister mamalarına katabilirsin.1 litreye bir kapak yeterlidir aynı şekilde mamaya da 1 kapak.

Di-a-zyme 256 ;
Haftanın her gün kullanılır, kullanılmalıdır.Doz aşımı yoktur.Takribi 1 kg mama ya 5 gr 1 lt suya 2,5 gr.İçlerinde zaten ölçüleri mevcuttur.


Not;
Üretim sezonunda bu oranlar arttırılabilir.Bu sadece Di-a-zyme 256 ve Vitomin-L için geçerlidir.

 

geum

Uzman Üyemiz
Katılım
21 Ağu 2011
Mesajlar
1,438
Konum
İstanbul
Adı
Umut
Soyadı
GENÇ
Açıklayıcı bilgiler için teşekkürler. Bilal abi yanlış hatırlamıyorsam  aynı anda 2 ürünün  verilmemesi gerekiyordu. Hangileriydi onlar yada öyle birşey var mı?
 

amazonia

Uzman Üyemiz
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
1,175
Konum
Bandırma/Türkiye
Adı
Bilal
Soyadı
ERDEM
Umut GENÇ' Alıntı:
Açıklayıcı bilgiler için teşekkürler. Bilal abi yanlış hatırlamıyorsam  aynı anda 2 ürünün  verilmemesi gerekiyordu. Hangileriydi onlar yada öyle birşey var mı?
Öncelikle ben teşekkür ederim hepinize.
Evet doğru aynı anda Bira Mayası ve Vitomin-L Kullanılmaz.
 

manwolker

Üyemiz
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
47
Konum
ankara
Adı
onurhan
Soyadı
abacı
bilal abi bira mayasının içindeki ölçek kaç gr gelıyo  Di-a-zyme 256 dıda o ölçeği kullanabılırmıyız
 

ebubünyamin

Uzman Üyemiz
Katılım
1 Ara 2011
Mesajlar
709
Konum
Konya
Adı
Abdullah
Soyadı
Ademoğlu
Bilal ERDEM' Alıntı:
Onurhan;

Bira Mayası;
Haftada 3 gün bir birini takip eden 3 örneğin pazartesi salı çarşamba gibi kuş sayısı x 1 gr. şeklinde mamalarına katıp vereceksin.
Bu dikkat edilmesi gereken bir üründür, daha fazla yarasın diye fazla kullanmayın.



Bu ölçüde bir yanlışlık olmasın. Kutunun üzerinde 5 gr (bir ölçek) 1 Kg yeme /  5-10 Gr (1-2 ölçek) 5 Lt suya şeklinde yazıyor.

Söylenilenle kutu üzerinde yazan ölçüler arasında uçurum var. 5 kuşun 1 kg mama yemesi yada 5 Lt su içmesi beklenemez sanırım. :)

Şu konuya bi açıklık getirsek, bir yanlışlık yapmayalım sonra. [size]
 

amazonia

Uzman Üyemiz
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
1,175
Konum
Bandırma/Türkiye
Adı
Bilal
Soyadı
ERDEM
Abdullah ADEMOĞLU' Alıntı:

Bu ölçüde bir yanlışlık olmasın. Kutunun üzerinde 5 gr (bir ölçek) 1 Kg yeme /  5-10 Gr (1-2 ölçek) 5 Lt suya şeklinde yazıyor.

Söylenilenle kutu üzerinde yazan ölçüler arasında uçurum var. 5 kuşun 1 kg mama yemesi yada 5 Lt su içmesi beklenemez sanırım. :)

Şu konuya bi açıklık getirsek, bir yanlışlık yapmayalım sonra. [size]


Bunu bana mı söylüyorsun.
Yanlışlık olsa sence bunu yazarmıydım...???
Zaten kullanılması gereken miktarı 5 kuşu olan üreticileri düşünerek gayet net yazdığımı sanıyorum.




 

ebubünyamin

Uzman Üyemiz
Katılım
1 Ara 2011
Mesajlar
709
Konum
Konya
Adı
Abdullah
Soyadı
Ademoğlu
Bilal ERDEM' Alıntı:
Bunu bana mı söylüyorsun.
Yanlışlık olsa sence bunu yazarmıydım...???
Zaten kullanılması gereken miktarı 5 kuşu olan üreticileri düşünerek gayet net yazdığımı sanıyorum.
Yanlış anlamayın beni. Hata yapmamak için soruyorum.
Ancak bu durumda kutunun üzerinde yazan ölçek çok yanlış demekki ve bir kutu (250 gr) bira mayasını 250 kuşu olan bir üretici bir günde kullanmış olacak bu durumda !..

1000 gr lık büyük boyu ise aynı üretici 4 günde tüketmesi gerekecek !..